|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Als een concert bijvoorbeeld gecancelled wordt krijg je geld voor kaartje terug, geld voor de reservering ben je altijd kwijt |
|
quote:Dat is toch altijd zo???? |
|
Ja maar ik op sommige sites (o.a. 3voor12) dat je echt redenen moet hebben voor annulering! En niet zomaar, maar bijv. een overleden familielid ofzo. |
|
Als je zelf niet kan krijg je geen geld terug, alleen als het concert niet door gaat. Life doesn't get much better than this! |
|
^Nee dat is standaard, maar wat ik noem bestaat nog maar een aantal maanden. |
|
quote: Kortom, je krijgt nooit geld terug van ticketservice, je moet met het kaartje naar de organisator. Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
Nou ik zal je wat zeggen, ik heb WEL een keer geld teruggekregen na een annulering van het concert. Zeker fout van medewerker ticketservice. Maar dat bedoel ik niet, ik bedoel dat je voor wat extra euro's ZELF kan annuleren en je geld terugkrijgt. Die optie is er nu, maar ik vraag of daar voorwaarden aan zijn verbonden. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 19-03-2005 21:20] |
|
Zie de link van Fikkie dus. Life doesn't get much better than this! |
|
Yep die pagina had ik al gelezen, ik zat eraan te denken om een kaartje te kopen met verzekering vanwege wat examens in Juni, maarja dat kan ik maar beter laten dan... [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 19-03-2005 21:25] |
|
Naja, is maar 2,50. In geval van een examen dat verkeerd valt hoef je dan alleen maar een direct familielid om te leggen. Life doesn't get much better than this! |
|
ik wil wel iemand het ziekenhuis in werken! Da's ook een geldige smoes! En therapeutisch voor mij |
|
Hahahaha! Kut ticketservice. |
|
Ook is fijn dat als je je kaartje ruilt ze ook altijd die administratiekosten in eigen zak steken. Smerige uitmelkers zijn het. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Tja .. wel makkelijk geld verdienen |
|
Och, op zich wel logisch aangezien ze als tussenpersoon alleen maar kaartjes doorverkopen en ze zelf niets organiseren. Waren ze er niet geweest moest je voor elk concert naar de voorverkoopadressen van de desbetreffende zaal. Dan betaal ik liever 3 euro extra voor het gemak. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Bij het VVV kon je voorheen ook je kaartjes halen. Tenminste voor de lokale zaaltjes. Exact dezelfde kaartjes, maar dan zonder die administratiekosten. Helaas is die tijd voorbij en moet je een paar euro meer betalen voor de simpele 'print' knop die ze indrukken. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nou als je lokaal koopt bij de zaal zelf moet je toch ook gewoon servicekosten betalen? In ieder geval wel bij 013 en de effenaar. Als een concert zeker niet uitverkocht is, dan koop ik gewoon aan de deur. |
|
quote:Nha zo simpel ist nie hoor ... hier in Delfzijl moest ik bijna kwartier wachten voor ik het Morbid Angel kaartje had ... Ze hebben er een speciaal computersysteem voor en dat snapte Antje het Viswijf niet hier ... |
|
quote: Wij Haarlemmers zijn daar veel gevordener in, binnen een paar minuten sta je weer buiten - mits het niet druk is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Daar heb ik weer voordeel, hier ist in ieder geval nooit druk ... |
|
quote: Alleen jammer dat de avondkassa meestal duurder is dan in de voorverkoop. |
|
Die 4,50 eur per kaartje is toch behoorlijk wat. Maar aan de andere kant, ik heb mijn graspop kaartjes "rechtstreeks" gekocht en daar moest ik ook een euro of vier administratiekosten voor betalen. |
|
quote:Dat ligt aan de verkoper dan.. bij Tommy in Tilburg verkopen ze de echte Graspop kaartjes (dus geen Ticketservice dingen die je in moet ruilen) en daar betaal je het geweldige bedrag van 1 euro aan servicekosten. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
^Goed dat je 't zegt want ik woon in Tilburg! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |