|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gheghe, zal mijn vriendin leuk vinden als ik opeens op kerels ga vallen Maar ik had het niet in liefhebbende zin over mensen die vrijwillig hun haren kort houden, dat vul jij zelf in Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Daar denk ik regelmatig over, maar dan toch echt om andere ,practische, redenen... spelfout weggehaald... |
|
Zoals? Ik heb ze een keer eerder afgeschoren van haar tot mn middel tot kaal. Wat er precies praktischer aan was behalve het geen shampoo meer hoeven kopen ontgaat me nog steeds uit die tijd. Nu is het weer redelijk op lengte, maar wordt ik kaal... Ik ben bang dat het binnen nu en jaar weer scheren wordt, helaas. |
|
quote:Praktischer: - minder shampoo - minder tijd kwijt aan je haren - minder stank - minder rommel - betere omgang met de rest van de wereld - enz. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat lijstje kan ik me iets bij voorstellen, alleen deze snap ik gewoon echt niet. |
|
Dikke LOL @ discussie uit 2001 van de vorige pagina Zenial |
|
quote:Tsja, face it, het is zo. De heersende norm is dat mannen geen lange haren hebben, dus zijn er een hoop mensen die je scheef aankijken als je wel lange haren hebt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Snap je punt, maar als je het als man zijnde netjes verzorgt, en gewoon fatsoenlijk in een staart doet tijdens werkzaamheden lijkt het me dat er niet veel scheef gekeken wordt. Ik heb daar iig nog nooit last van gehad. |
|
quote:In deze twee kan ik mij toch niet geheel vinden. Als je, je haar gewoon idere of om de dag wast gaat het echt niet stinken. En ik ben echt niet veel tijd kwijt aan m'n haar. 's Ochtends den kam of borstel erdoorheen en in een staart en dan ben ik meestal wel klaar. Volgens mij gaat in prutsen met gel en/of wax meer tijd zitten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Een kale skinheadkop is toch ook niet alles op dat gebied |
|
quote: hehe,nee precies. Zo heb ik een goede vriend die zijn haar maar heeft afgeschoren omdat hij kaal werd. Hij wordt ook zo vaak scheef aangekeken en uitgemaakt voor nazi,terwijl dat dus niet zo is. Achja, als je niet scheef aangekeken wilt worden moet je maar een modekutje worden hè. |
|
Ach.. 4 stoelen voor jezelf hebben in een drukke trein dat heeft ook wel wat hoor |
|
quote: hehe, sja kwam dat maar bij mij eens voor . Zat ik laatst in een drukke trein, komt er een enorme dikke vent naast me zitten. Werd gewoon helemaal in me stoel gedrukt. Maargoed, ik ben nu offtopic [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 20-11-2007 14:43] |
|
quote: Vooral voor m´n werk. Ik moet een haarnetje dragen en elke keer die bos haar erin proppen is vervelend. En het wordt nu wel heeeeel dood en grijs allemaal Maar ach, dat laatste boeit me verder niet zoveel hoor hehe. spelfout weggehaald... |
|
Tsja, dat haarnetje ken ik nog uit mn tijd in dienst ja, wat een darama was dat, hehe Grijs is geen drama, als het dood is gewoon het dode stuk eraf snoeien, tenzij dat inhoud dat je met een tondeuse te werk moet gaan, dan weet je wat je te doen staat |
|
Ik vind dat juist bruut, lang grijs haar Zenial |
|
Tsja tegenwoordig word het beeld van de skinhead gevormt door media aandacht etc. die de extreem rechtse nazi groeperingen B&H en C18 ook skinheads noemt, maar dat zijn dus nazi's, ik vind de oude skinhead cultuur leuker dan nu, maar ik ga ook met mensen om die zich nu een skinhead voelen, maar eerder de kant van de B&H etc. op gaan, al ken ik er daar ook menig leden van... |
|
quote: Ja maar ja maar ja maar, haar is altid dood materiaal. Of het nou grijs is of niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Begin jij trouwens grijs te worden? Worden blonde mensen überhaupt wel grijs? En waarom vraag ik me dit in hemelsnaam af, ik ben pas 25... |
|
Grijs nog steeds niet. En ik ga richting 40. Heeft waarschijnlijk meer met bruin haar te maken. Maar om het nou daarover in het skinheadtopic te hebben, ik weet het niet... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mwah, beetje een grijs gebied. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |