|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: ik stond toevallig ook op de wc toen het gebeurde......hij had precies de juiste invalshoek k heb m toen maareven vastgehouden zodat ie nie omviel.hij had t even zwaar. maar na een ging t alweer stukke beter geloof ik |
|
quote: Hardstikke bedankt! Vreemd genoeg heeft ie er alleen een dikke bult aan over gehouden, maar weinig koppijn. Een geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen. Maaruhm, klonk trouwens best lekker, dat Desensitised! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: jah dank u....dank u. k vond dat van jullie ook zeer vermakelijk klinken alleen jammer dat we al na een paar nummers weg moesten om naar dordrecht te gaan. maar we komen elkaar nog wel s tegen. |
|
quote: Daar twijfel ik niet aan ! En dan spelen we gewoon een keer samen 's avonds! Was wel een dikke haastklus voor jullie, spelen, spullen afsjouwen en dan eigenlijk al meteen onderweg moeten, tussendoor nog even macaroni naar binnenstouwen. Ik vond het hardstikke tof dat jullie toch nog even bleven om ons te zien! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
wij zijn ook tof |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |