IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Gebeurtenissen op een dag Volgende pagina
sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 30-11-2001 22:43 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

Okeej, mijne.

Ik had dringend een fiets nodig want die van mij ligt uit elkaar...
En toen kon ik er zonet 1 kopen, maar toen had ik em net gekocht voor 1,50,- + 2 boterhammen en 2 batterijen en toen was er ineens allemaal polite en toen werd ie verdomme weer afgenomen. Niet zo cool. Bijna fiets gehad !!!!!!!!!
Verder niet zoveel gedaan....eindelijk weekend.


[Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 01-12-2001 10:47]


zo, dat was mijn beurt dan weer


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 30-11-2001 22:46 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Heb je teveel gezopen misschien??

[edit]Deze text slaat nu nergens meer op, want je hebt al je textfouten gecorrigeerd.[edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 30-11-2001 23:33]


the only pleasure is pain


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 30-11-2001 22:46 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

1,50 + 2 boterhammen en 2 batterijen

dat moet een degelijke fiets geweest zijn


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 30-11-2001 22:47 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

die fiets was goed, bier is lekker jah...ben heel snel raar..hehe, maar opz is wel handig ....veel goedkoper hehehe

[Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 30-11-2001 22:50]


zo, dat was mijn beurt dan weer


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-11-2001 22:49 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ok, ik vertrok naar school het 2e uur. Daarna 2 tussenuren vervelen en met anderen Mario Deathmatch spelen op de TI-83 (rekenmachine). Ik werd uiteraard aldaar weer de studieruimte uitgestuurd omdat ik niet nuttig bezig was ofzo. 5e Had ik Bio, bleek alleen ook uit te vallen. Weer een tussenuur vervelen. Om me vervolgens tijdens het 6e uur Frans weer te vervelen en daarna door de regen weer de 10km naar huis gefietst.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-11-2001 22:58 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Sinterklaasinkopen gedaan in de regen en wind, cd's beluisterd in muziekzaak. En ik heb mijn gitaar even aan een vriend gegeven, die sloopte meteen mijn onderste snaar, dus ook maar nieuwe snaren op mijn gitaar gelegd (mocht ook weer bijna). Maar die mag dus voortaan alleen nog maar op mijn bas spelen (zul je zien dat hij die snaren ook kapot krijgt...).


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 30-11-2001 23:27 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

pfff nou 8 km door de regen gefietst,
dan weer terug om slofjes te kopen. En dan weer terug naar huis....


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 30-11-2001 23:32 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Vanmorgen 20 minuten in de regen naar mijn werk. Tegen een sjagerijn van een baas aan moeten kijken tot 12.00 uur. Daarna lekker alleen op de zaak. Beetje op het net gesurft in de baas zijn tijd (hij was er toch niet). Daarna weer 20 minuten teruggefietst naar huis, en ja alweer in de regen. En nu een heeeeeel lang weekend, ik hoef donderdag pas weer te beginnen. Vooruitzicht voor volgende week:

maandag -> uitslapen, nix doen.
dinsdag -> RAMMSTEIN
woensdag -> uitslapen, nix doen.
donderdag en vrijdag -> werken.
vrijdagavond -> We the gods en After forever in Metropool.
zaterdag -> hmm..ik weet het nog niet
zondag -> MARDUK!!



the only pleasure is pain


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 01-12-2001 1:06 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hehehe... opstaan, eten, wassen, werken, geen inspiratie meer voor werk, naar huis, ZM, gitaar spelen, ZM, eten, ZM, telefoon met vrienden voor uitgaan, gitaar spelen, muziekje luisteren (dit ook tijdens de voorgaande dingen), koffie zetten voor moeder, naar Mörke koffie drinken (andere koffie), naar supermarkt pils halen, naar hangplek pils drinken, naar kroeg pils drinken, pils drinken, pils drinken, pils drinken, saai in kroeg, andere kroeg, pils drinken, pils drinken, pils drinken, saai in kroeg, naar huis, ZM... en dit alles terwijl 't regent!



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-12-2001 13:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

nou ja de laatste helft van wat vargen heeft beleeft geld ook voor mij. Weinig interesants dus.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 01-12-2001 14:25 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Vandaag zaterdag 01-12-01

Wakker om 1400 uur
koffie drinken
ZMen
Eten
Auto wassen
Shoppen
feesten
Slapen


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 01-12-2001 14:28 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 1 december 2001 14:25 schreef linknl het volgende:
Vandaag zaterdag 01-12-01

Wakker om 1400 uur
koffie drinken
ZMen
Eten
Auto wassen
Shoppen
feesten
Slapen

Dat doe je snel, binnen 25 minuten



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 01-12-2001 14:37 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Is de planning
gaat ook zo uitgevoerd worden.


Ares
Usericon van Ares
Posted 01-12-2001 17:16 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Mijn gemiddelde dag ziet er zo uit:
6:00 opstaan
6:45 heenreis begint (naar school)
9:10 ariveer op bestemming (school)
9:20 lessen beginnen
17:30 school uit, terugreis begint
19:45 ben weeg thuis, relaxen begint
22:30 kruip moe in mijn nest
dit bovenstaande geld alleen voor dins-woens-donder-vrijdag..


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-12-2001 21:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ares denkt er niet over om op kamers te gaan? Is wel een lange reistijd, ik ben af en toe een uur reizen al flink beu, dus kan me voorstellen hoe Ares zich af en toe voelt als hij eindelijk uit de trein (?) stapt...


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 02-12-2001 15:18 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Het spreek woord LUID :

Op een oude fiest moet je het leren.........

Tja tot ze hem afpakken

Dan toch maar de race fiets !!!!!


Wiegen Meister !


Ares
Usericon van Ares
Posted 02-12-2001 15:30 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2001 21:34 schreef TNightmare het volgende:
Ares denkt er niet over om op kamers te gaan? Is wel een lange reistijd, ik ben af en toe een uur reizen al flink beu, dus kan me voorstellen hoe Ares zich af en toe voelt als hij eindelijk uit de trein (?) stapt...

Ares denkt er al heel lang over, maar Ares hebt nog geen kamer gevonden
[offtopic oproep] Wie kan mij, (of kent iemand) aan een kamer in A'dam helpen?? Ik zou het persoon in kwestie eeuwig dankbaar zijn...[einde offtopic oproep]


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-12-2001 17:23 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Vandaag... werken tot 21.15.


Dead things grow from deep inside...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 02-12-2001 21:19 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Dit is gisteren gebeurd...('t was me de dag wel...)

Opstaan,ontbijten,werk afmaken,'s avonds eerst Monty Python gekeken,op de fiets naar het praatcafé in de buurt,glaasje gedronken,redelijk serieus gesprek gehad,tijdens de terugweg naar huis op het dorpsplein stomdronken vent zien afstormen op me,hij glijdt uit,valt op z'n bek,ik scheld hem verrot,rij door,merk op de valreep dat ik m'n huissleutel vergeten ben(was 3 u a.m.),huisbaas moeten wakker maken,anderhalfuur kletterende ruzie gemaakt met haar, enfin,je weet toch genoeg nu?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 02-12-2001 21:26 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

2/12/2001; Mijn dag:

9:00, ik sta op
9:30, Ik eet eten
10:00, Speelt Red Alert 2, maar blijft vast zitten in 3e missie
12:00, verveelt zich gaat wat chatten op MSn/ICQ..
14:00, gaat naar een vriend..
18:00, komt terug en eet een pizza..
19:00, speelt nog eens RA2, komt weer niet verder..
20:00, gaat op ZM surfen enzo...
21:19, heeft gepost op topic van elmar over mifits..
21:21, schrijft deze post..

de rest zien we nog wel...


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


G.
Usericon van G.
Posted 02-12-2001 22:59 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 30 november 2001 22:43 schreef sickheaddread het volgende:
Okeej, mijne.

Ik had dringend een fiets nodig want die van mij ligt uit elkaar...
En toen kon ik er zonet 1 kopen, maar toen had ik em net gekocht voor 1,50,- + 2 boterhammen en 2 batterijen en toen was er ineens allemaal polite en toen werd ie verdomme weer afgenomen. Niet zo cool. Bijna fiets gehad !!!!!!!!!
Verder niet zoveel gedaan....eindelijk weekend.




moet je ook maar geen gestole fiets kopen!!!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-12-2001 11:40 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Net brandoefening gehad... Ik dacht dat er buiten een autoalarm afging (ik zit midden in de stad, dus van lawaai kijk ik al lang niet meer op).. Tot er iemand kwam kloppen en mij vriendelijk verzocht om me naar buiten te begeven.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-12-2001 12:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ach jah zoals als elke maandag dinsdag en vrijdag verveel ik me weer eens.
vanavond stappen in veenendaal lekker auwehoeren dus. En heeel zenuwachtig worden voor morgen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 07-12-2001 13:32 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

vrijdag>

12.00: opstaan
12.30: eten enzo
13.00: internetten
14.00: naar cafe gaan en bier drinken enzo
15.00: even langs de coffeeshop
17.00: eten
18.00: naar iemand gaan en daar de hele avond blijven hangen en metal luisteren
4.00: naar huis
4.30: slapen

enz



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-12-2001 13:33 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Man... En jij moet niet werken of naar de les ofzo... Voor zo'n dagen wil ik ook wel tekenen.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Fire
Usericon van Fire
Posted 07-12-2001 13:35 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

0.05 - naar Kikker
4.30 - weer thuis
5.05 - laatste bericht posten op ZM
5.10 - slapen
6.30 - Je wekker uitzetten
12.00 - wakker worden
12.15 - leren
12.45 - eten
13.00 - op ZM



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen