|
Auteur: |
|
|
Aanvang: 16:30 uur Entree: EUR 9,- ..."Hate can only create more hate"... |
|
In Aeternum! VETTT!! Alleen jammer dat ze alleen in Hengelo spelen, kuteind weg van hier |
|
Belphegor! Yes! HAHA! Even kijken of ik erbij kan zijn |
|
quote: Hey dan wil ik met je mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
*schop* Wordt volgens mijn niet zo druk. wij met z'n 5en. Kunnen we wel mooie foto's maken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De rest zit blijkbaar in de Baroeg ofzo. I don't care. Toen In Aeternum in Bladel speelde stonden we ook met 6 man vooraan te headbangen Wordt een VETTE dag!! |
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
Bwahahhaha!! NOG vetter! Ik kreeg al een tip van Vik over deze gasten. Ben benieuwd. |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
En dan vooral lucifer incestus downloaden Ja ik kom denk ik ook wel ff langs vanuit het verre friesland, als ik niet te verrot ben van koninginnedag. Moet al om 8 uur 's ochtends beginnen met werken |
|
quote: Die plaat r0x! edit; brakte [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-05-2005 0:25] Suck my piss |
|
dit was een gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf concert. Erg goed geluid On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het was idd.. HEEEL gaaf.. foto's binnenkort online In aeternum heerscht stierenballen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hier mijn bescheiden bijdrage aan dit topic door middel van een review: Het was fuckin' gaaf!! En een serie foto's: BELPHEGOR: ------------------------------------ IN AETERNUM: ------------------------------------ Tot zover... NB: begin deze week gooi ik ook mijn Naglfar en Dead Head foto's online, voor de liefhebber. |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Mooie foto's Vince! Het was me zekers een gezellige bedoeling. Alleen dat Maccen naderhand was wel minder. Voor hetzelfde geld beter gegeten bij de KFC of chinees |
|
quote: 5 hamburgers was het niet? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
-1 (aan Maurice gegeven) -1 (thuis een hap genomen en prompt weer uitgespuugd. Getver, die burgers zijn koud echt niet te vreten!!) En de drie die ik wel op had proefde ik vandaag nog *burp* Ik dacht nog mooi voor 5 euro klaar te zijn voor de dag met die 1-euro-burger-actie maar wat viel me dat tegen. Wanneer komt McDonald's met de McFalafel of McDöner? |
|
Falafel... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ja wat je zegt! ik was echt katsberoerd van dat ijsje. mooie foto's vinnie misschien had ik toch die spagetti moeten jatten van in aeternum deze gast vind ik er echt heeeel aaibaar uitzien. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 03-05-2005 12:48] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Index / Concerten |