|
Auteur: |
|
|
Do 10 Januari Mortician (US brutal death) Carnal Forge (S thrash) Yattering (PL technische death) Arkhon Infaustus (F black) en das dan in de baroeg dus ik weet nie of dit ook zo in groningen is |
|
in Groningen is het het zelfde liedje..behalve de laatste band...mot ik ook maar heen. Suck my piss |
|
okeej mooi. Moet maar ff heen.. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
mij lijkt t ok wel kick morticiaaaaannnnnn!!!!! |
|
ehhe alvast oordoppen kopen :D mortician eheh.. drumcomputer op het podium :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
neej lullo live hebbe ze een drummer! Suck my piss |
|
Ahhhh!!!!! Toch nog een mogelijkheid om Arkhon Infaustus te zien!!!!! Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Daarom heerschen ze live ook zo veel meer |
|
o eheh. weet ik veel. Wel grappig om een keer live te horen, maar muzikaal gezien vind ik het wat eentonig. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: De arme ziel Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Moet je alleen wel naar Rotterdam, volgens Skullfuck's eerste post hier komen ze niet in Groningen |
|
Hmmm Mortician wil ik ook nog wel es live zien eigenlijk... ben benieuwd hoe die drummer dat vol gaat houden Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
zo snel is het nou ook weer niet... Suck my piss |
|
Quadruple bass pedaal... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
jee Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ik ga andere keer naar Mortician, ze komen in Hardenberg en dan gaak er effe heen ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Wanneer is dat dan ?? Hardenberg is een kickass zaal ! |
|
quote: gesellig, moeje ff vervoer regele dan gaat ik ook mee Je moeder. |
Index / Concerten |