|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Damnit.. dat ga ik niet redden, kerel, tot mijn grote spijt. Maar zet 'm op! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Das jammer, dat gaat mij ook niet lukken. Maar vrijdag in DB's was leuk! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
same here.. Maar succes man!!! |
|
Jullie rocken enorm, dus lijkt mij dat de rest van de bands volledig weggespeeld worden. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
gorinchem is vlakbij, alleen weet niet wat vriendin wil hehe |
|
Ik verwacht Oscura iig wel zaterdag!!! Want ze zou fotookes maken... Dus; ASSIEEEEEEEEEE KOMENNNNNNNNN JIJJJJJJJJJJ |
|
Eindelijk de cd klaar!!! Morgen op de rukslag is ie te koop voor maar tien euro! X-tinxion is finally taking out the thrash!!! [Dit bericht is gewijzigd door Stigmatiser op 25-03-2005 20:06] |
|
quote: ben het wel van plan!!!!! carcasstrid |
|
Ik ben dan bij Goredrecht, maar veel succes! |
|
nou, we vertrekken zo weer!!! voor diegene; tot vanavond!!! Keep the thrash alive......... |
|
Zo, we zijn weer terug... Het was gezellig, de pit was bruut hard, maar helaas zat er niet meer in dan de derde plaats. Ach, we hadden de hoofdprijs toch niet in ontvangst kunnen nemen... Mike (de hardste mosher van Gorinchem), die gratis c.d. voor je was meer dan terecht! Wat zul jij een pijn hebben als je morgen wakker wordt! [Dit bericht is gewijzigd door Stefan op 27-03-2005 5:23] Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Zonde jongens. Maar ach, jullie hebben zo'n wedstrijd helemaal niet nodig! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Oscura, als je uit je bedje bent: Eerst die stoere foto van Ratje met z'n borsthaar op ZM plaatsen hoor! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
precies!!! carcasstrid |
|
quote: ben net wakker.. op het mooie mannen forum of waar? ghehehhe.. carcasstrid |
|
Nee, gewoon in dit topic uiteraard... Morguh, trouwens... Koffie? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Mogguh!! ja koffie ja en een peuk!! Het was gezellig gister!! Zijn er nog vervolg vechtpartijen uitgebroken? ghehhehehehe.... carcasstrid |
|
Woohoo, nou daar zal ie blij mee zijn! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Gelukkig zijn er niet meer vechtpartijen uitgebroken, maar Ratje en ik schrokken nog wel even in de parkeergarage... Dat groepje idioten kwam daar namelijk nogal luidruchtig binnen, toen we net de gitaren en c.d.'s in de auto aan het laden waren. [Dit bericht is gewijzigd door Stefan op 27-03-2005 11:37] Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Rutan kan met moeite z'n ontbijt binnen houden... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Is dat een nieuwe aapsoort op die foto ofzo?? hehe Het was echt super gisteren. Ik heb het enorm naar mn zin gehad, maar wat was t fucking warm zeg! Gorinchem mag dan wel een saai stadje zijn, maar ze weten in ieder geval wel hoe ze een pit moeten bouwen! |
|
quote: wat zijn dit voor streken Assie??? hehehe Ben meer benieuwd naar de rest vd fotookessssssssssss!!! enfin, t was gezellie gisteren.... Grtz, Conrad [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 27-03-2005 16:19] |
|
Zo.. ff wat fotootjes van X-tinxtion live te Gorinchem met Rockslag... Het was gezellig!!!! met dank aan Assie voor de fotookes hehe, ze stonden in t een andere topic!! BLOND IKKE.. |
|
quote: Graag gedaan Ratje De rest van de foto's zal ik ff "wrappen" en naar je toe sturen!! carcasstrid |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |