|
Auteur: |
|
|
Wie is Dimebag Darrell? |
|
ja, ik weet ook niet wie dat is..... I Find That I Am Not There... |
|
quote: Als je dat niet weet, mag je jezelf echt geen metalhead noemen!!! |
|
Maar beste amigo, Dimebag Darrell was de geniale gitarist van Pantera; die tijdens een optreden met z'n nieuwe band Damageplan eind vorig jaar op't podium door een mafkees werd neergeknald; hij is in z'n eentje verantwoordelijk voor zowat alle riffs waar menig nieuwe Metal band hun volledige oeuvre aan ophangen! |
|
quote: tering, dat is echt kut |
|
Goddomme!wie is elvis? |
|
quote: elvis costello? |
|
prachtig |
|
quote: Da's de gozer die net het gebouw verlaten heeft... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
was costello in t gebouw? [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 23-03-2005 10:02] |
|
voor de forumstarter http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1575766 |
|
huh, ik weet nog steeds niet wie het nou is..... Elvis??? who the fuck is Elvis??? godverdomme, is heel de wereld gek geworden.. al die rare namen van personen die mij bekend zouden moeten zijn..... Ik heb werkelijk waar geen idee..... I Find That I Am Not There... |
|
fuck die achterlijke dimebag en zijn kut bands! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Necrofiel! |
|
Dime was geniaal, ik zag gister PanterA's Drag the waters clip en realiseerde weer hoe fokking vet die band was. |
|
Wat fokten ze dan? Nertsen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
HAHAHAHA!!!! Maar goed je weet wat ik bedoel. |
|
kut band en nu al helemaal overrated omdat die achterlijke hillbillie door zijn kop is geknalt.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik heb destijds via Pantera metal leren kennen, lang geleden, en ga ze daarom ook nu niet afbreken. Ze hebben best wel goede muziek geschreven. Bewonderde enerzijds hun R&Roll leven wel, je eigen hoerenkot ditto stripbar opzetten als clubhuis, machtig gewoon [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 23-03-2005 12:03] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Irritante Klootzak hou gewoon ff je bek dicht! PanterA is een van de grootste metalbands ooit. Zorg nou maar eerst dat je eigen band fatsoenlijke muziek maakt, dan praten we verder. |
|
Goed, dit gaat echt nergens meer over quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Heavy Metal |