|
Auteur: |
|
|
Een nieuwe death-grind band is komende (allemaal homo's in de band). Koninginnedag eerste optreden op Braindead Fest. Check onze site maar eens, wordt nog aangepast in de nabije toekomst! Maar we hebben eerst tenminste wat!!! http://www.hederahelix.nl/cote |
|
Op onze site is onze promo te downloaden. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Op onze site zijn de eerste reviews te lezen van onze Promo 2005!!! http://www.hederahelix.nl/cote/recentiesmain.htm gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Van het concert in het Unrealcafe in Meppel wordt een DVD gemaakt en binnenkort uitgebracht. Hij zal via de site te bestellen zijn. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Schiet es op met dat interview homo's !!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Oh is me helemaal niet opgevallen dat er gefilmd werd.. hoeveel camera's waren er? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Welk interview?? quote:Erwwas maar een camera.. Het geluid werd ook via die handycam opgenomen es is bijzonder goed te noemen. Oorspronkelijk was ik van plan ook twee nummers op de site te zetten maar ik krijg de avi's niet op de gewenste manier kleiner. Of er is geen geluid of geen beeld. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 26-07-2005 18:59] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Van Cote d'Aver ja, die is naar Gerard verstuurd. Niet naar mij... Ik dacht dat je de inty met Bowel Rupture bedoelde. Ik heb daar geen recentie of i.d ontvangen gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Wazig.. Cote d aver heb ik inmiddels binnen Nu Bowel Rupture nog. Zal hem opnieuw mailen, ok ?? Fuck the world and fuck you |
|
Is goed!! Stuur hem maar naar erwin@bowelrupture.nl of erwingreven@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 28-07-2005 16:50] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Stuur je het wel naar het goede adres?? Nog niets ontvangen!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Nog geen tijd gehad dude, moest nog intys va Anal Penetration, Devoured Flesh Regurgitation en The Bitch In The Van doen.Zaterdag krijg je hem. Beloofd !!!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zeg mental, heb je mijn antwoorden al binnen? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Yep, en je al mail gestuurd of je issue 4 wou ontvangen. kan zijn dat je m'n mail niet gehad hebt, internet is hier nogal fucked up,maar fuck it zodra ik even tijd heb knal ik je nummer vier toe, die is uit. Inties met oa Bile, Mangled, Exophoitic Goiter, Intestinal Disgorge, Maggots, Fondlecorpse en meer. Is weer een journalistiek hoogstaand blaadje geworden al zeg ik het zelf. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik heb je mail idd niet ontvangen. Maar stuur maar op, ik ben wel geinteresseerd! Ennuhm, ik krijg nog 2 vragen van je What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
[quote]Op 26 juli 2005 18:56 schreef scotfan het volgende: Welk interview?? Heb je interview vandaag ( zondag ) gemaild, laat effe door mail of hier op het forum weten of het is aangekomen, mensen hebben meerdere emails van mij niet gehad, dus volgens mij is m'n internet erg maf aan het doen.Goed laat maar wat weten, heb het ding naar Erwin@bowelrupture.nl gemaild.... Fuck the world and fuck you |
|
mail dus ontvangen en de antwoorden zijn naar jou gestuurd!!! via soulseek kun je bij " wehrseifen " enkele nummers van onze nog uit te brengen DVD downloaden!!! [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 04-08-2005 22:33] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Côte d'Aver heeft nieuwe bandshirts: ze zijn te bestellen via onze bandsite. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Index / Heavy Metal |