|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kijk net op de site van Doornroosje in Nijmegen, en 't is al uitverkocht!!!!!!!!!! Weet iemand of er meer concerten komen? |
|
Ik heb geen idee! Maar het is wel met een rotgang gegaan zeg! Ik schat een paar dagen... |
|
Jah man echt kut , hopen dat ze nog ergens anders hier in de buurt komen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Fucking hell zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Die band is echt populair geworden in NL! |
|
Tof voor die boys; op zich jammer dat ze niet meekomen op de Unity-tour, want daarmee is wel de meeste boeiende band uit de line-up verdwenen. Terror doet iig. wel meer shows hoor. Surf effe naar asice.net voor de showlist... We don't take it, we just fake it... |
|
het concert van Terror in Doornroosje is nog NIET uitverkocht! Het is alleen verplaatst naar 23 Juni. Voor deze datum zijn nog genoeg kaarten verkrijgbaar nogmaal, het is NIET uitverkocht. 1 support t.b.a. www.doornroosje.nl |
|
OMG EN NO TURNING BACK!!!!!!!! VET!!!!!!!!! edit: Ik probeer kaartjes te bestellen maar er staat niks bij dat bestel menu [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 23-03-2005 14:10] |
|
misschien omdat het pas eind juni is.... tis maar een idee |
|
quote: wel op 23 juni klikken he? |
|
Ja ik klikte op de goeie datum... |
|
bestellen kan ik ook niet hoor |
|
quote: |
|
Ik log me eigen in, maar er staan geen aanwezige kaarten |
|
quote: hmmz inderdaad......vreemd? zal es effe informeren. [edit] wordt aan gewerkt! [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-03-2005 18:49] |
|
quote: quote: problemen zijn opgelost! |
|
Bedankt! |
|
ze komen ook nog in het bolwerk, sneek. weet alleen niet precies wanneer... hatsekitidelidokie |
|
Gaaf! Kijken of ik mn zussie mee krijg |
|
uiteindelijke line-up voor 23 juni: TERROR (usa) + NO TURNING BACK (nl) + THE SETUP (be) |
|
Jammer, had graag Line of Defense erbij gezien |
|
*up* |
|
Shit shit shit ik kan hier gewoon niet bij zijn. Wel een mooie review ff poste Spirit in Black, ik wil weten hoe het was! |
|
Morgenavond There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
En mooi de enige clubshow in Nederland nu al de andere shows gecancelled zijn, haha. Heb de afgelopen 2 weken dusdanig veel bands gezien (van helmet via cephalic carnage en the dillinger escape plan naar mötley crüe) dat ik even een sabbatical inlast (iig. t/m rockin' park), maar voor een ieder die gaat: have fun; terror is een uitstekende live-band en in een kleine zaal op z'n best. En natuurlijk Frank 3Gun op gitaar (Ringworm) En check ook allemaal effe The Setup. IJzersterke band uit België... We don't take it, we just fake it... |
|
Oke hoe was het? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |