IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Terror in NL! Volgende pagina
Disciple
Usericon van Disciple
Posted 23-03-2005 11:46 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ik kijk net op de site van Doornroosje in Nijmegen, en 't is al uitverkocht!!!!!!!!!!

Weet iemand of er meer concerten komen?

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 23-03-2005 11:47 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

fock dat meen je niet, vanaf wanneer was het dan al bekend dat ze in Doornroosje kwamen?

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 23-03-2005 11:49 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ik heb geen idee! Maar het is wel met een rotgang gegaan zeg! Ik schat een paar dagen...

Fleshcrawler
Posted 23-03-2005 11:50 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Jah man echt kut , hopen dat ze nog ergens anders hier in de buurt komen

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 23-03-2005 11:51 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Fucking hell zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Die band is echt populair geworden in NL!

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 23-03-2005 13:11 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Tof voor die boys; op zich jammer dat ze niet meekomen op de Unity-tour, want daarmee is wel de meeste boeiende band uit de line-up verdwenen.

Terror doet iig. wel meer shows hoor. Surf effe naar asice.net voor de showlist...

We don't take it, we just fake it...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-03-2005 13:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

het concert van Terror in Doornroosje is nog NIET uitverkocht!
Het is alleen verplaatst naar 23 Juni.

Voor deze datum zijn nog genoeg kaarten verkrijgbaar

nogmaal, het is NIET uitverkocht.

1 support t.b.a.
www.doornroosje.nl

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 23-03-2005 13:55 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

OMG EN NO TURNING BACK!!!!!!!! VET!!!!!!!!!

edit: Ik probeer kaartjes te bestellen maar er staat niks bij dat bestel menu

[Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 23-03-2005 14:10]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-03-2005 23:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

misschien omdat het pas eind juni is.... tis maar een idee

Spirit In Black
Posted 24-03-2005 11:28 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2005 13:55 schreef Disciple het volgende:

wel op 23 juni klikken he?

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 24-03-2005 14:46 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ja ik klikte op de goeie datum...

Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 24-03-2005 16:31 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

bestellen kan ik ook niet hoor

Spirit In Black
Posted 24-03-2005 16:45 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 16:31 schreef Ringworm het volgende:
bestellen kan ik ook niet hoor

Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 24-03-2005 18:15 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

Ik log me eigen in, maar er staan geen aanwezige kaarten

Spirit In Black
Posted 24-03-2005 18:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 18:15 schreef Ringworm het volgende:

hmmz inderdaad......vreemd?

zal es effe informeren.

[edit] wordt aan gewerkt!

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-03-2005 18:49]

Spirit In Black
Posted 24-03-2005 19:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2005 13:55 schreef Disciple het volgende:

quote:

problemen zijn opgelost!

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 24-03-2005 19:51 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Bedankt!

Deksel
op je hoofd
Usericon van Deksel
Posted 26-03-2005 19:02 by Deksel Wijzig reactieProfiel van DekselQuote dit bericht

ze komen ook nog in het bolwerk, sneek. weet alleen niet precies wanneer...

hatsekitidelidokie

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-03-2005 19:29 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Gaaf! Kijken of ik mn zussie mee krijg

Spirit In Black
Posted 31-03-2005 18:15 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

uiteindelijke line-up voor 23 juni: TERROR (usa) + NO TURNING BACK (nl) + THE SETUP (be)

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 31-03-2005 18:35 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Jammer, had graag Line of Defense erbij gezien

Spirit In Black
Posted 20-06-2005 16:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

*up*

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 20-06-2005 18:18 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Shit shit shit ik kan hier gewoon niet bij zijn.

Wel een mooie review ff poste Spirit in Black, ik wil weten hoe het was!

Fleshcrawler
Posted 22-06-2005 17:04 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Morgenavond

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 22-06-2005 17:15 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

En mooi de enige clubshow in Nederland nu al de andere shows gecancelled zijn, haha.

Heb de afgelopen 2 weken dusdanig veel bands gezien (van helmet via cephalic carnage en the dillinger escape plan naar mötley crüe) dat ik even een sabbatical inlast (iig. t/m rockin' park), maar voor een ieder die gaat: have fun; terror is een uitstekende live-band en in een kleine zaal op z'n best. En natuurlijk Frank 3Gun op gitaar (Ringworm)
En check ook allemaal effe The Setup. IJzersterke band uit België...

We don't take it, we just fake it...

Fleshcrawler
Posted 24-06-2005 17:36 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Oke hoe was het?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com