|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Komt er nog meer bij? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
gaaf nucl. assault weer eens, geniale liveband |
|
Nee dit is de volledige line-up volgens mij. Opzich de bands zelf zijn wel vet alleen weet ik niet of dit de grote zaal vol krijgt. |
|
Yeah: Carnal Forge!! Zanger van Outburst blijft lachwekkkend. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ha! zie je die topic titel? Da's thrash MET h! |
|
quote:Verrek, heti s ook echt in de grote zaal. Gaat ze nietl ukken, weet ik wel zeker. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
^Ja dat dacht ik ook al, maar de prijs helpt 't misschien wel! Zeker niet slecht voor een middag/avondje metal. |
|
Ey Disciple Lamb of God komt ook in de 013 op do 9 juni Bonecollector |
|
quote: |
|
Weet ik en ik ben er ZEKER bij! Dat wordt echt zo ongelooflijk vet. |
|
Dat gaat wel een harde show worden! |
|
Hou 100 demons in de gaten! Die band blijkt echt bruut te zijn. |
|
Nou 't is aanstaande zaterdag? Wie komt? |
|
quote: wtf heeft dat met thrash te maken, ga in de speeltuin spelen ofzo. Waar zijn de moderators als je ze nodig hebt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
^Waar slaat dat nou weer op? |
|
voor degene die een dag later NA nog een kkertje willen zien samen met Heathen ; |
|
dat programma ziet er veel beter uit |
|
ik ben dan ook in de doornroosje! |
|
ben dr zaterdag ook bij! ben erg benieuwd naar Instil!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben er bij in Doornroosje OCCULT! wat een vette line-up, ken alleen Heathen niet echt, maar de rest is teringvet, verwacht ik, haha an evil incarnation of DEATH! |
|
Doornroosje reeds gereserveerd |
|
Haha ich auch! Dat gaat zeer vet worden an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik ben er ook in de doornroosje! .. |
|
hmm zou eens kijken of ik vervoer kan regelen zo jah kom ik ook wel even om ut hoekje kijken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Shit iedereen gaat naar Doornroosje. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |