|
Auteur: |
|
|
Rammstein - Mein teil Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hehe, te laat [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 23-03-2005 23:10] Life doesn't get much better than this! |
|
Zoeken hond! Het is dat ik te lui ben om het zelf te doen. Maar ooit gehoord van Kazaa of Soulseek of een zoekmachine? |
|
Nu On the roxx op The box; dan zet ie toch de videorecorder op scherp en vraagt em ff aan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: the box is regio gebonden dus.... |
|
bedankt zware jongens en meiden. heb mn clip net op rammsteinsite gezien... |
|
Rammstein clips zijn gay. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Hehe, deze vind ik wel lief. |
|
quote: alles is gay, alles is kut, het zuigt allemaal... true metal is heilig als het niet metal is hoef ik het niet ik ben stoer! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Iemand mag toch wel een mening hebben over Rammstein? Ik vind Rammstein ook niks!!! En zo vind ik meer bands niks...ook als is het true metal!!! carcasstrid |
|
het afzeikgedrag kwam me een beetje de strot uit Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
haha!! ongesteld? maar kan me voorstellen ja.. sommigen doen niet anders hier... carcasstrid |
|
Rammstein heerscht nog steeds de pannen van het dak! Immer ein über band! |
|
Het verzoek van dit topic is alweer ingelost dus SLOTJE! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1371/3 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-03-2005 12:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Genau! Andere Rammstein zaken kan je hier bespreken ==> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1371 Bruce Banner |
Index / Heavy Metal |