IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Mad Capsule Markets
neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 23-03-2005 23:14 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Heb hier nog geen topic over deze geniale japanse band kunnen vinden... bij deze dus!

Ik heb net eindelijk hun nieuwe album "CiSTm KOnFLiqt" binnen na 4 maanden wachten.
Het is weer de moeite! de ultieme mix tussen moderne elektronica, nu metal, death metal en punk. (kun je het je voorstellen )

Moet alleen nog ergens (niet te bestellen!) hun werk van vóór OSC-DIS zien te bemachtigen. Vooral "Digidogheadlock" schijnt erg geniaal te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door neefherbert op 23-03-2005 23:14]

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 24-03-2005 14:45 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ik heb ook hun laatste twee albums! Echt een geweldige band, wanneer komen ze naar NL?

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 25-03-2005 22:36 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Goede vraag! weet jij het?
ik kan het op hun eigen site niet vinden in ieder geval

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 26-03-2005 17:18 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Nee ik zou het ook niet weten. Volgens mij zijn ze net klaar met hun tour in Japan, dus 't wordt wel tijd...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2006 0:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

weet iemand hoe het gesteld is met de overlevingskansen van dit ongezonde groepje?

signature

Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 26-08-2006 0:34 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Gave band, beetje Atari Teenage Riot-esque

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2006 0:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 26-08-2006 1:52 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Ja, dat noemen ze Japans ...

site is gesloten.

Je kunt natuurlijk ook nog altijd naar hier gaan:
http://www.themadcapsulemarkets.co.uk/

...

[Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 26-08-2006 1:54]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2006 1:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Thank you so much for big support for us. This time,after our discuss with 3 guys from the band,we decide to take an entended break as the band. We can't decide when we can re-start again as the band,at this point. Each from the band plans to work as indivisual artist/projects,please keep supporting us from now on. thank you.

dju

ken je de side projects van deze kilo's?

signature

Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 26-08-2006 2:10 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Kyono has become a DJ and is doing shows in Japan and is working on a clothing line, Motokatsu is in Rally (band) and Takeshi is (possibly) working on solo material and also a has clothing line.

Rally:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rally_%28band%29

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2006 2:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ai, Japanse rock, daar heb ik niet al te beste ervaringen mee

signature

Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 26-08-2006 2:13 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Uit nieuwsgierigheid, welke bands ken je?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2006 2:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

X japan
Loudness natuurlijk
Endorfine of zo
Pride of mind
Azrael (een hard rock band)

en dan van een verzamelaar een paar

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2006 2:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en Kokoo
die spelen covers

signature

Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 26-08-2006 2:21 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

O, wat een foutheid....

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2006 2:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com