|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
AUTUMN is toegevoegd aan de line up voor de Dynamo Warm Up Party in De Lantaarn op vrijdag 6 mei. Naast deze bands zouden er nog wel eens verrassingen kunnen zijn deze avond omdat een flink aantal Dynamo bands aanwezig zal zijn, dus een spontane ‘jam sessie’ of surprise optreden sluiten we zeker niet uit! Tickets kosten 12 euro en zijn te koop bij Metal Mania Store in Nijverdal, maar ook telefonisch te bestellen; 0548 623553 en per email te reserveren; dynamowarmup@planet.nl |
|
van baroeg.nl Muzikantencentrum Dynamo BandPresentatie: Rats on Rafts (grunge/indie/surf) Hatery (brute death) The Witt Brothers (covers van reggae tot Rammstein) Drain Life (metalcore) Entree 5 euro. Zaal open 20.00 uur. Aanvang 1e band 20:30 (tijden o.v.b.) Hatery lijkt me wel aardig. Maar ik weet nog niet of ik ga. Hoewel het er wel leuk uitziet voor een vrijdag avond |
|
quote: aanwezig! |
|
*schop* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: , nou nog snel kaartjes regelen |
|
quote: , nou nog snel kaartjes regelen Edit: kut pc [Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 04-05-2005 12:29] |
|
quote: ???? Sommigen verdraaien ook alles!!!! |
|
nog iemand kaartje nodig voor het festival dynamo? |
|
quote: HAHA! op Betzefer Autumn, en Evergrey na was er geen muzikant te bekennen op het podium! (als verwacht) ook de aangekondigde handtekening sessie met Anthrax was nergens te vinden. verders veel bekenden wat dus wel gezellig was. maar het was wel een beetje een jammere bedoening! helaas. slechte opkomst, betzefer was wel gaaf. Autumn speelde echt slecht gewoon, en evergrey. wel goed, niet mijn ding. |
|
Dan ging het ons in de Effenaar beter af wat een waanzinnige avond....het was helemaal afgeladen en de optredens waren super! |
|
quote:Hell yeah \\m/ *nekpijn, piepende oren* WarmUp was ook wel ff leuk ja. Alleen stukje Xystus gezien en Flesh Made Sin. En toen snel naar de Effenaar |
|
quote: Ja, echt een feest was het niet echt nee, maar ik heb me prima vermaakt. En voor het geval je alles met het bier hebt weggespoeld, hier nog een paar kleine herinneringen Betzefer: Autumn: Evergrey: |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |