|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
heb je een afbeelding van dat myrkskog shirt? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
is dit hem in ls versie? zo ja, laat dan maar, erg lelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Is dat Myrskog shirt al weg? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
*schop* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mail |
|
quote: gezien, thanks en je hebt mail terug Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
weet wat items toegevoegd en Cathedral LP verkoop ging niet door dus die staat ook weer in de lijst. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Verkoop je lichaam aan de geyp0rn ... verdien je vast meer ... |
|
quote: ik vindt dat geen optie Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Ach, je zou dan iig de cursus Nederlands kunnen betalen. |
|
quote: Ik kan beter voor een cursus turks en marokkaans gaan. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Hoezo? Je beheersing van de Nederlandse taal ligt al op het niveau van een onlangs gearriveerde asielzoeker dus communicatie met die mensen moet geen enkel probleem voor je zijn... [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-03-2005 15:03] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ik en buitenlanders don't mix Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hoe zien die wehrmacht en luftwaffe-vlaggen eruit? btw overschrijfkaart is op de bus. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Je Nederlands is idd vant zelfde nivo .. dus .. go your gang! |
|
quote: grote vlaggen met de nodige Hakenkruizen erop, ik zal van de week wel foto's maken voor je, thanks voor de betaling, stuur je de goodies op als het binnen is Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mannen, doe eens lief voor mekaar |
|
quote: anders nok je er ff mee door dit topic te verkankeren, thanks Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: mannen? Jenje is een ontaktvolle callGIRL en helmet een verklede dwerg? carcasstrid |
|
Oh jee .. ik verneuk het help Invictis de zomer door topic. Terwijl ik nog wel zo;n goede tip voor em had ... |
|
quote: |
|
quote:Dwerg.. hmmm, dat had ik nou nooit achter mezelf gezocht met mijn lengte... quote:Goddamn... dank je! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-03-2005 15:04] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Tja hee, dat kan ik toch niet zeggen, Helmet is lekk0or. Mwah en betreft Jenjuhh ben ik het er mee eens ja, alhoewel.. Girl klinkt dan weer zo eh klein. Sorry Invictisje, succes met de verkoop! Ik hou het topic in de gaten voor het geval ik ooit weer wat meer budget heb. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-03-2005 15:06] |
|
ende *schop* again Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |