IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Van alles te koop; URGENT!!! Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 25-03-2005 17:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

heb je een afbeelding van dat myrkskog shirt?

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-03-2005 17:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

is dit hem in ls versie? zo ja, laat dan maar, erg lelijk

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 27-03-2005 14:49 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 24 maart 2005 14:30 schreef invictis het volgende:
ivm zeer vervelende omstandigheden (schuldsanering, deurwaarders) spullen te koop dus; mail me maar op ghoulridden@hotmail.com en kom zelf maar met voorstelprijzen, dus hier bieden op ZM heeft geen zin.
deze lijst zal binnenkort aangepast worden met zaken als comics, beelden, etc.

Is dat Myrskog shirt al weg?

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2005 21:22 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

lijst is aangepast en er staan wat nieuwe items bij, myrkskog longsleeve is inmiddels al weg.

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

invictis
Usericon van invictis
Posted 28-03-2005 21:00 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

*schop*

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Judas Iscariot
Usericon van Judas Iscariot
Posted 28-03-2005 21:08 by Judas Iscariot Wijzig reactieProfiel van Judas IscariotQuote dit bericht

Mail

invictis
Usericon van invictis
Posted 28-03-2005 21:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 21:08 schreef Judas Iscariot het volgende:
Mail

gezien, thanks en je hebt mail terug

invictis
Usericon van invictis
Posted 29-03-2005 14:49 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

weet wat items toegevoegd en Cathedral LP verkoop ging niet door dus die staat ook weer in de lijst.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2005 14:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Verkoop je lichaam aan de geyp0rn ... verdien je vast meer ...

invictis
Usericon van invictis
Posted 29-03-2005 14:52 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 14:52 schreef Jenje het volgende:
Verkoop je lichaam aan de geyp0rn ... verdien je vast meer ...

ik vindt dat geen optie

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2005 14:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 14:52 schreef invictis het volgende:
ik vindt dat geen optie
Ach, je zou dan iig de cursus Nederlands kunnen betalen.

invictis
Usericon van invictis
Posted 29-03-2005 14:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 14:53 schreef Jenje het volgende:
Ach, je zou dan iig de cursus Nederlands kunnen betalen.

Ik kan beter voor een cursus turks en marokkaans gaan.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-03-2005 14:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 29 maart 2005 14:54 schreef invictis het volgende:
Hoezo? Je beheersing van de Nederlandse taal ligt al op het niveau van een onlangs gearriveerde asielzoeker dus communicatie met die mensen moet geen enkel probleem voor je zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-03-2005 15:03]

I'm not being rude. You're just insignificant.

invictis
Usericon van invictis
Posted 29-03-2005 14:57 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 14:56 schreef helmet het volgende:
Hoezo? Je beheersing van de Nederlandse taal ligt al op het niveau van een onlangs gearriveerde azielzoeker dus communicatie met die mensen moet geen enkel probleem voor je zijn...

ik en buitenlanders don't mix

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 29-03-2005 14:57 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Hoe zien die wehrmacht en luftwaffe-vlaggen eruit?

btw overschrijfkaart is op de bus.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2005 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 14:54 schreef invictis het volgende:
Je Nederlands is idd vant zelfde nivo .. dus .. go your gang!

invictis
Usericon van invictis
Posted 29-03-2005 14:58 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 14:57 schreef Y Draig Goch het volgende:
Hoe zien die wehrmacht en luftwaffe-vlaggen eruit?

btw overschrijfkaart is op de bus.

grote vlaggen met de nodige Hakenkruizen erop, ik zal van de week wel foto's maken voor je, thanks voor de betaling, stuur je de goodies op als het binnen is

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2005 14:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mannen, doe eens lief voor mekaar

invictis
Usericon van invictis
Posted 29-03-2005 15:00 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 14:57 schreef Jenje het volgende:
Je Nederlands is idd vant zelfde nivo .. dus .. go your gang!

anders nok je er ff mee door dit topic te verkankeren, thanks

oscura
Usericon van oscura
Posted 29-03-2005 15:01 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 14:59 schreef MindlessMayo het volgende:
Mannen, doe eens lief voor mekaar

mannen? Jenje is een ontaktvolle callGIRL en helmet een verklede dwerg?

carcasstrid

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2005 15:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh jee .. ik verneuk het help Invictis de zomer door topic. Terwijl ik nog wel zo;n goede tip voor em had ...

Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 29-03-2005 15:02 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 14:56 schreef helmet het volgende:
Hoezo? Je beheersing van de Nederlandse taal ligt al op het niveau van een onlangs gearriveerde azielzoeker dus communicatie met die mensen moet geen enkel probleem voor je zijn...

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-03-2005 15:03 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 29 maart 2005 15:01 schreef oscura het volgende:
Dwerg.. hmmm, dat had ik nou nooit achter mezelf gezocht met mijn lengte...
quote:
Op 29 maart 2005 15:02 schreef Fat Bastard het volgende:

Goddamn... dank je!

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-03-2005 15:04]

I'm not being rude. You're just insignificant.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2005 15:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 15:01 schreef oscura het volgende:

Tja hee, dat kan ik toch niet zeggen, Helmet is lekk0or. Mwah en betreft Jenjuhh ben ik het er mee eens ja, alhoewel.. Girl klinkt dan weer zo eh klein.

Sorry Invictisje, succes met de verkoop! Ik hou het topic in de gaten voor het geval ik ooit weer wat meer budget heb.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-03-2005 15:06]

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-04-2005 13:58 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ende *schop* again

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com