|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
O... YES WEL deeeenk!! |
|
europese tour met cannibal corpse is bevestigd! |
|
OMG ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
European tour with Cannibal Corpse and Aeon 16-04-06 Hof Ter Loo, Antwerpen, Belgium 17-04-06 013, Tilburg, The Netherlands 18-04-06 Electric Ballroom, London, United Kingdom 19-04-06 Concorde 2, Brighton, United Kingdom 20-04-06 Ancruiscin Lan, Cork, United Kingdom 21-04-06 Temple Bar, Dublin, Ireland 22-04-06 Garage, Glasgow, Scotland 23-04-06 Jillys, Manchester, United Kingdom 24-04-06 Grand Mix, Turcoign, France (tbc) 26-04-06 Musik Zentrum, Hannover, Germany 27-04-06 The Rock, Copenhagen, Denmark 28-04-06 Koren CNM, Gothenborg, Sweden 29-04-06 Betong, Oslo, Norway 30-04-06 Klubben, Stockholm, Sweden 01-05-06 Gamla Teatern, Ostersund, Sweden |
|
reesssppeeccttt "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dan zie ik jullie 2 maal in het eerste kwartaal van 2006... Rattefest in Frontline gaat toch nog door é? Zijn er btw al andere bands bevestigd naast PD en Hybrid Viscery? C ya there! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Oeh goed bezig |
|
Goed bezig ik kom wel kijken in 013. En in Baroeg. |
|
quote: Zelf maar even gaan zoeken voor Rattefest Member of the iso-betawuste crew!! |
|
|
|
Waarom niet meer in NL? |
|
we doen de tour met cannibal corpse direct na no mercy.Die is niet niet door nl geboekt(weet ik niks van.regelt metallyse).de 2 no mercy shows gaan niet door omdat er een band bij is gekomen waardoor er geen ruimte voor ons meer was |
|
jammer voor ons maar voor jullie blijft het een vette tour! |
|
Jazeker!Neurotic is goe bezig!maar toch zou no mercy wel gaaf geweest zijn. |
|
Heb die band nog nooit gezien, word wel tijd gvd! Spel vouten zijn cool! |
|
Bruce Banner |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |