|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Stronghold en The Embodiment vrijdag 8 Juli in de Bastille,Metalnight!! Er komt nog een 3e band bij Entree 5 euro Zaal open 21:00 De Bastille Spoorstraat 11 Schoonhoven www.debastille.com "Sehnsucht" |
|
Jij programmeert in de Bastille? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: jep "Sehnsucht" |
|
ik voel hier een aanbod aankomen ! |
|
Rik die gasten heb je ook gezien in Elektra in Sliedrecht, ik heb nog wel leuke dvd opnamens daarvan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Doe nu is een mail zonder deze zooi: +ADw-br+AD4- +ACo erbij dat staat door alles heen... Is het geheimschrift voor alleen goeie bands ofzo? "Sehnsucht" |
|
quote: Hahaha, nee Invictis, het gaat niet om mijn eigen band. Optredenstop enzo What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: ah joh pleurt op met je optredenstop, wat is dat nou weer? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ze stonden bijna in de Bastille,Deden alleen geen optredens voor de zomer als ik het goed heb Toch? "Sehnsucht" |
|
[edit] [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 25-03-2005 19:45] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Wie is er nou gestopt met optreden... Tjah ikben ooknog nooit begonnen Maargoed!! "Sehnsucht" |
|
quote: begin dan eens Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ja ok! 8 juli support act verzorgt door Rik ook bekent als Rammsteiner, (stripact) "Sehnsucht" |
|
quote: Bluf! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik denk dat ik toch maar thuis blijf |
|
HEY!!!! "Sehnsucht" |
|
Bastille promo team Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hey!!! "Sehnsucht" |
|
quote: Ik vraag wel 5000 euro,Krijg je er wel een lichtshow bij "Sehnsucht" |
|
See my solution is ook gebookt voor deze avond "Sehnsucht" |
|
quote: nooit van gehoord Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: stuur ik je toch ff een mp3 "Sehnsucht" |
|
quote: ja dat kan godsamme Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: En hoe vind jut? "Sehnsucht" |
|
net mp3 geluisterd ; je kan beter; -heel erg dronken worden -of thuis blijven Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |