![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Stronghold en The Embodiment vrijdag 8 Juli in de Bastille,Metalnight!! Er komt nog een 3e band bij Entree 5 euro Zaal open 21:00 De Bastille Spoorstraat 11 Schoonhoven www.debastille.com "Sehnsucht" ![]() |
|
Jij programmeert in de Bastille? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: jep "Sehnsucht" ![]() |
|
ik voel hier een aanbod aankomen ! ![]() |
|
Rik die gasten heb je ook gezien in Elektra in Sliedrecht, ik heb nog wel leuke dvd opnamens daarvan ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Doe nu is een mail zonder deze zooi: +ADw-br+AD4- +ACo erbij dat staat door alles heen... Is het geheimschrift voor alleen goeie bands ofzo? "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Hahaha, nee Invictis, het gaat niet om mijn eigen band. Optredenstop enzo ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: ah joh pleurt op met je optredenstop, wat is dat nou weer? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Ze stonden bijna in de Bastille,Deden alleen geen optredens voor de zomer als ik het goed heb Toch? ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
[edit] [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 25-03-2005 19:45] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: Wie is er nou gestopt met optreden... Tjah ikben ooknog nooit begonnen Maargoed!! "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: begin dan eens ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ja ok! 8 juli support act verzorgt door Rik ook bekent als Rammsteiner, (stripact) "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
ik denk dat ik toch maar thuis blijf ![]() ![]() |
|
HEY!!!! "Sehnsucht" ![]() |
|
Bastille promo team ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Hey!!! "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Ik vraag wel 5000 euro,Krijg je er wel een lichtshow bij ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
See my solution is ook gebookt voor deze avond ![]() ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: nooit van gehoord ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: stuur ik je toch ff een mp3 ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: ja dat kan ![]() godsamme ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: En hoe vind jut? "Sehnsucht" ![]() |
|
net mp3 geluisterd ![]() je kan beter; -heel erg dronken worden -of thuis blijven ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |