|
Auteur: |
|
|
Vandaag de CD "Piene" van Salacious Gods thuisgestuurd gekregen ben niet echt into BM. Maar deze CD is best te pruimen!!! |
|
Ik heb met m'n ouwe band wel eens met hen opgetreden. Aardige gasten. Live klonk het iig niet verkeerd, toendertijd. Die nieuwe maar eens checken. |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Vox Clamatis in Deserto |
|
Wow, blast from the past. Ik vond het ondanks de vele kritiek die ze destijds kregen, eigenlijk wel een leuke band. Ooit nog in de Frontline in Gent gezien (ik dacht samen met Sear Bliss en W&D) en dat klonk nog een stuk beter dan op cd. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik heb alleen Sunnevot hier in de kast staan, prima album als je het mij vraagt. Had die kritiek te maken met de muziek, of met randzaken? [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 12-04-2021 20:51] Vox Clamatis in Deserto |
|
Ik snap niet hoe mensen denken dat Drents dialect hard klinkt. Kijk als je een punkband bent ofzo is het prima. Maar black metal en dan "Ieskoald in Piene"... jeeezus wat klinkt dat sneu. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
De band bestaat dus nog steeds. Wauwie. Leerling aan de school der losbandigheid. |
Index / Heavy Metal |