|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey allen, Het heeft ff geduurd, maar de CD ziet dan eindelijk t levenslicht!! Twisting The Knife bevat 9 songs en is te verkrijgen voor 10 euro.... Voor meer info etc. info@x-tinxion.com Grtz, Conrad |
|
...slowly watvoor soort metal is het ? |
|
Nu de eerste 500 exemplaren met extra gratis tikfoutje!!! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
zeker interesse hiero, zou dr binnenkort eens over mailen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hehehe achja, die worden later dan wel weer veel geld waard!!! pfffffffff Ex-stink-john.... |
|
We zouden er eigenlijk nog vijf euro extra voor moeten vragen voor die typefout |
|
quote: al zou ik er 5 euro voor krijgen .. dan nog niet.... carcasstrid |
|
quote: hehehehe. ok dan, blijf jij ff thuis vanavond!!!! miss toch gezelliger zonder jou... |
|
quote: hahahhaha!! Maar goed.. ik wil hem wel hebben.. voor meerdere doeleinden.. carcasstrid |
|
quote: *sopsopsop* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: duh.. ik zal hem maandag ff overdwars in je aars stoppen!!! carcasstrid |
|
dus.... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: *bukt alvast* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: wil je ook een kopietje dan? carcasstrid |
|
quote: Een druk een cd in een anus fetisj? Maarre, dat cd tje wil ik binnenkort wel es effe aan gaan schaffen. Klinkt verrotte vet!!! spelfout weggehaald... |
|
quote: sommigen vragen erom... carcasstrid |
|
quote: Ik sla effe over spelfout weggehaald... |
|
quote: jij hebt er dan ook niet om gevraagd... carcasstrid |
|
Heeeeeeeeee ON-TOPIC!!!!!!! |
|
quote: dit is ontopic! carcasstrid |
|
niet geheel ontopic : maaruh spelen jullie binnenkort ook eens in het noorden des lands! dit beukt natuurlijks als een tierelier en moet live worden aanschouwd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Op korte termijn hebben we nog niks gepland in het hoge noorden, maar misschien kan Rutan daar wat verandering in aanbrengen? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Reken maar. Deze week komt de website online, dus programmeurs kunnen hun borst nat gaan maken. Er vallen namelijk zeer binnenkort promopakketten op de deurmatten van de zalen! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
|
Godver, wat rost die plaat!!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |