|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Uhm ja ik kom ook! Vet man! echt vet coole bands! En dan die DJ....Zoooooooooo Goed! "Sehnsucht" |
|
quote: wat was de entree? of mag ik nu voor nop naar binnen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: 5 pleuro "Sehnsucht" |
|
quote: ik denk dat ik maar weer medewerker wordt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zal godverdorie weer tijd worden he! krijgen we weer trillende muren tot 6 uur s,ochtens "Sehnsucht" |
|
quote: ik vindt het wel een sterk plan en zit er al langer over te denken, we gaan vanavond eens babbelen. maar ff on topic, hoe laat deur open en hoe laat beginnen de bands? en wat voor stijl spelen de bands? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ok ok ok deur open 21:00 1e band half 11 Neustros Derochos---Trashcore Labaratory Sickness----Progressive Death Zo beter? oja www.debastille.com "Sehnsucht" |
|
Alco, is je spaans zo belabberd geworden of heten die bands echt zo? |
|
quote: Die bands heten echt zo sportschool zaadjuh "Sehnsucht" |
|
quote: uhr allebei maaruh le neuchos weetikveelwatos coveren wel evil dead van Death! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Uhr alleen de e en de u moeten omgedraait bij Nuestros das alles "Sehnsucht" |
|
quote: ja goddamned dat is jou schuld Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ach ja er zijn ook mensen die Rammstein met 1 m schrijven!!!!! Dat zijn pas echte eikels "Sehnsucht" |
|
quote: ik zeg niks Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Je zei wel wat Kutjong! "Sehnsucht" |
|
quote: niet in dit topic Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
topic is ook lekker op tijd gestart!! |
|
quote: ja goed he van mij , he leuke foto van Rik die je als avatar hebt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wacht maar jochie vanavond sleep ik je de pit in Mwoeha! "Sehnsucht" |
|
quote: ja nee, lekker duidelijk! |
|
quote: ...en "derochos" en "labaratory"? [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 26-03-2005 17:15] |
|
quote: Uhr het was gezellig! en eieren in de pit maakt de grond glad godver de godver!! "Sehnsucht" |
|
quote: yep, en wat een gave Jamsessie met een onwijse kick ass grunter 1e klas Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: KILL KILL KILL KILL!!! Metal!!! Bloed in de KEUKEN!!!! BLEERRGGHH Ja was lekker beuken "Sehnsucht" |
|
was zeker een geslaagde avond! toch wel leuk als er mensen gaan stagediven op een plek waar maar 3 mensen staan |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |