|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, gelukkig denk je hier hede ten dagen iets anders over . |
|
I got something to say... i killed your baby today or I got something to say... I raped your mother today UHmmm serieuze tekst ? wel leuk om beetje mee te zingen maar GEEN GOEDE MUZIEK... Misfits is voor mij een NEE |
|
Nou en? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
uhhmmm ik geef mijn mening. |
|
Ik heb nog ergens een demo van ze op teep, ontzettend slechte geluidskwaliteit, maar ik vond het erg sterk werk. Nummers zoals Static Age, TV Casualty, Come Back en Some Kinda Hate kan ik nog uit m'n hoofd neurien, terwijl ik dat bandje al een jaar of 20 niet geluisterd heb, hehe. Ik heb ook nog initium op lp van Samhain. En die vind ik dan weer minder. Eigenlijk ben ik toendertijd naar de misfits gaan luisteren omdat cliff burton een tatto van hen had. |
|
The Misfits zijn gaaf. En ze worstelen ... http://www.youtube.com/watch?v=hKYEh9zdIWs&search=wcw%20misfits |
|
quote: Er is één zeer belangrijk aspect aan het verschijnsel 'jouw mening', en dat is dat niemand daarin geinteresseerd is. |
|
quote: Je bent onvriendelijk. |
|
Altijd he |
|
quote: Klein beetje wel, maar ach.. zijn mening om dat te doen en tja, dat boeit mij weer niet. |
|
quote: Dat dacht ik ook altijd totdat ik het album Famous Monsters hoorde. Het is eigenlijk niet echt te vergelijking met het oude werk. Maar het is rock en roll, en vrij weinig punk (gelukkig). |
|
Dan ga ik dat even beluisteren thnx voor de tip |
|
quote: Hehe, 6 jaar later en hij is een fulltime Misfits fanaat. Time will learn. |
|
misfits zijn vet, hybrid moments ftw! |
|
Misfits + Heideroosjes + Blood Or Whiskey (IRE) + The Idoru (HUN) vrijdag 02 mei 2008 It´s the 30th Anniverscary Tour! Voorverkoop: 15 maart 2008 Entreeprijs: € 18,50 Locatie: Grote zaal Effenaar, Eindhoven, The Netherlands Aanvang: 20:00 uur Zaal open: 19:30 uur Soms doet een keertje flink boos worden wonderen... Het gecancelde Misfits concert van 9 mei, is nu verplaatst naar 2 mei. Bovendien zijn Heideroosjes toegevoegd aan de line-up. Wij bieden onze excuses aan voor diegenen die keer op keer hun gekochte Misfits kaartjes moesten retourneren, en daarbij de betaalde servicekosten als verliespost moesten inkasseren. Wij vertrouwen erop dat het concert deze keer wél doorgang zal vinden. |
|
Vet! Morgen meteen even kaarten halen. |
|
kuuuuut dan ben k op tour! had ze echt graag nog eens willen zien! draai laatste tijd veel misfits als k in de sportschool ben...helpt echt! [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 19-03-2008 15:17] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wat verstaan we tegenwoordig onder Misfits? Voor zover ik weet is Jerry Only het enige originele lid. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
weet iemand een goeie verzamelaar met oud werk (static age, mommy can i go out and kill tonight, she, I turned into a martian etc) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Is Robo geen Misfit van het eerste uur? De Misfits zijn in mijn opinie dood. |
|
Of Robo lid is van het eerste uur weet ik niet, maar hij heeft wel al eerder bij Misifts gezeten. |
|
quote: Gewoon hun casket collection kopen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Waar is die nog te krijgen dan? Die zoek ik al een eeuwigheid.. |
|
met dank aan MM voor het sturen van wat mp3tjes: ik vind er naks an Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |