|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Goed zo Thijs, brave jongen! |
|
Ga eens aan het werk Petra! Of ben je aan het naproosten na 013?! |
|
.. hmm dat was weer een late post.. was nog ff een reactie op Thijs. |
|
quote:Euj ESPtra. binnenkort nog es in Arnhem spelen dan?? |
|
Ja, op het ZMfest! 16 april... wij spelen om half 8. Kom je een kijkje nemen dan? |
|
quote:Nee kan niet dan vrijgezellenfeest van n maat.. en anders naar Morbid Angel gegaan.. nah ja, andere keer. Cool interview trouwens wat je gedaan had voor die site!! Leuk om te lezen |
|
28 juni in de Gloppe in Leeuwarden, met o.a Pentacle [Dit bericht is gewijzigd door Stringz op 30-03-2005 15:37] |
|
quote: ow ik dacht 11 "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
FRank heeft weer een vrijgezellenfeest, heb jij nou nooit eens redenen om niet dronken te worden???? |
|
quote: FRNK? Die is toch elk weekend standaard dronken? |
|
Leiden? wel een eind weg.Ik ga proeberen te komen als het met mn werk lukt moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
... ow ja... ik zat alweer met m'n gedachten in de auto op weg naar huis Maar ik bedoelde inderdaad 11 juni!! |
|
Nou FRank, heb je weer een rede om lekker aan het bier te gaan |
|
Ey! Ga es ontopic bitches! |
|
Druk avondje voor mij nu m'n andere band Aggro ook is toegevoegd. |
|
quote:Vet!!! |
|
Okay dan , ik ben benieuwd! |
|
quote:lijkt mij ook, anders spelen ze niet in de hut haha yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:dus Vader is ook ruk? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-04-2005 11:31] |
|
...ach ja... smaken verschillen. |
|
quote:Ja.. btw; -> mail (zonnet) |
|
quote:Dus alles wat in de hut speelt is ruk? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik denk dat ie zelf in een hut woont.. ga je al snel associeren. @bodyrotdrummer : nog een plekkie vrij bij jullie voor de 28e? |
|
last-minute toevoeging: apocrypha |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |