|
Auteur: |
|
|
Er was nog geen topic over...maar het staat in ieder geval dus vast. 9 Juni allemaal naar Tilburg komen! |
|
4 bands die van mij het predicaat óke krijgen. Ik zal zien |
|
Prijs is ook zeker niet slecht, 13 euro! |
|
kleine zaal dus? |
|
Grote! |
|
4 rlxe bands ga ook als een vriend mag Bonecollector |
|
Je bent een beest, als het geld een beetje meezit koop ik misschien ook nog wel een kaartje... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Kijk dat moeten we hebben, hoe meer zielen hoe meer vreugde. |
|
4 "Wereld" bands En dat voor 13euro Jammer dat het helemaal in Tilburg is,woon zelf in Hoogeveen,weet nog niet of ik heen ga.Ik hoop niet dat ze hekken voor het podium hebben staan,dat vindt ik zo onpersoonlijk. SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
quote: Wat is dat nou weer voor kutopmerking? Hoe meer mensen in een zaal des te beter het concert ofnie? |
|
Ja tuurlijk kan je lekker pitten en is toch ook veel gezelliger dan dat je daar met vijf man staat Bonecollector |
|
Ja nog 2 daagjes!! an evil incarnation of DEATH! |
|
Nog een paart uurtjes en dan gaat Unearth me toch een partij beukuuuuuh! |
|
GODVER IK WOU DAT IK ERBIJ KON ZIJN Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
niet verkeerd, helaas kan ik vanavond niet |
|
dat waren nog eens een hoop saaie bands bijeen en gotverdomme wat krijg ik toch altijd het lopen schijt van heineken |
|
EveryTimeIdie: Niet echt mijn stijl, een soort mix van metalcore, rock en emo. Unearth: Een van mijn favo bands en ze stelden zeker niet teleur, alleen had ik toch een iets meer knallende show verwacht. Wel een veel betere show dan op de eastpack tour. Caliban: Standaard metalcore bandje, aardig maar niet speciaal. Lamb of God: Jaja hun eerste optreden in NL, en zeker geen slecht begin! Echt een hele strakke band live en hoewel de zanger aardig high was, deed ie het super goed. Wat een strot heeft die vent zeg. De gitaristen zijn top en de band heeft een goede podiumpresentatie. De band begint een aardige verzameling aan live-knallers te krijgen. Geef ze nog wat tijd en dan kan deze band echt groot worden. (show deed me trouwens wat aan PanterA denken af en toe) Een zeer geslaagde avond metal! |
Index / Concerten |