|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
2 nummers van gehoord, maar ik was niet echt onder de indruk... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
METAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLL!!! Gaaf dat Duitse accent..... Goeie band... |
|
hmmm op dat duitse accent knapte ik dus ook af bij Rammstein Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:duits accent bij rammstein |
|
quote: ik vind Rammstein wel ok |
|
quote: Accent??? Die zingen gewoon in 't duits... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Ja dat bedoel ik... ('t was laat... ohnee, 't was eigenlijk gewoon midag, hmmm ) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Onder het motto: " Laten we het voor de verandering over goeie metal hebben", kick ik dit topic ff terug omhoog. Ik vind Primal Fear een geweldig goede Heavy metal band. K heb ze drie keer live gezien, en ik vind het iedere keer weer geweldig. Ralf Scheepers IMHO één van de beste zangers in het heavy metal wereldje. Andere nuttige meningen over deze ondergewaardeerde band (Buiten dat ze van Duitsland zijn.) ? |
|
Goeie band.........Tyran pace was ook niet verkeerd! |
|
Tyran pace ? |
|
Tyran Pace is de eesrte band van ralf Scheepers ook erg Judas Priest achtig (alleen dan ten tijde van British Steel/hell bent for leather periode) Vooral "long live metal" en "eye to eye" zijn coole platen! |
|
quote: Je zou denken dat ik dat zou weten, maar niks !! Ik dacht dat Ralf zanger was geweest by Gamma Ray (die ook wel enkele vette nummbers hebben btw). Straks ff aan Kazaa vragen. |
|
Nieuwe van Primal Fear komt 23ste uit. Heb hem al kunnen luisteren. Vind hem meer "volwassen" klinken dan de vorige CD's. Hij is wel iets minder heavy, maar heeft toch nog vele typische Primal Fear elementen. Heb hem nog maar 1 keer geluisterd, is iets te weinig om er veel over te zeggen, maar lijkt me toch wel weer een succes te zijn. Vind het ook tof dat ze weer gewoon de heavy -metal kant uit zijn gegaan in hun album art, en onderwerpen, en geen concept-album meer gelijk black sun. |
|
Tof ik ga hem halen, en van de weinige goede power metal bands! Ik heb al wat nummers gehoord en die klonken als meer van hetzelfde maar wel errug goed! |
|
Weet je wat het probleem is met Primal Fear? Op zich is het best een goede band, maar zet eerst Painkiller van Judas Priest op en daarna een willekeurig Primal Fear album en je hoort dus gewoon echt helemaal geen verschil. Sterker nog, ze hadden Ralf Scheepers aan moeten nemen bij Judas Priest in de periode dat Rob Halford solo ging. Had niemand het verschil gemerkt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat zal dan wel aan jou liggen. PF is zwaar beinvloed door JP, maar het verschil is toch overduidelijk te horen IMO. |
|
heerschende band . Ik heb alleen Black Sun maar dan heb je ook een ijzersterke metalplaat! |
|
quote: Moet je Nuclear fire en Jaws of death eens luisteren, die vind ik stukken beter. |
|
quote: *add to wishlist* |
|
Al hun albums zijn wel van een constant hoog niveau, maar Nuclear Fire is ook wel mijn favoriet.... natuurlijk klinkt het erg als Painkiller-era Judas Priest maar daar is niets mis mee zeker niet omdat priest in de periode Ripper alleen mara bagger heeft uitgebracht! Inderdaad ralf Scheepers was zelfs geselecteerd voor Judas Priest, pas op het laatste moment heeft ie plaats moeten maken voor Ripper waarschijnlijk pomdat ie Duitser is en ze liever iemand hadden die Engels als moedertaal had! |
|
Jammer, ik ben benieuwd hoe de Priest platen met Ralf geklinkt zouden hebben. Ik vind het best een goede zang, Gamma Ray met hem en Primal Fear zet ik niet vaak op, maar kan het best goed aanhoren. Scheepers heeft een bepaalde charme live, soms misschien wat vergelijkbaar met Halford (en natuurlijk zijn stem). Hij had in ieder geval veel beter bij Priest gepast dan Tim. Ik, Wil Schuurman |
|
Absoluut |
|
heb net de nieuwe CD gekocht....heel errug goed, inderdaad zoals ik al dacht meer van hetzelfde maar wel met klasse! de nieuwe drummer Randy Black doet het ook erg goed! Een van de weinige POWERMETAL bands die het presteert een klassiek heavy metal album te produceren zonder tacky of gay te klinken! |
|
scheepers is supergoed met tyran pace, vooral EYE TO EYE zzz |
|
Tyran Pace is cool idd "eye to eye" maar ook "long live metal" zijn kikke platen... Mar kan toch niet helemala tippen aan Primal Fear IMO. Tyran pace dekt meet de eind jaren 70 begin 80 periode van priest af en Primal Fear meer de jaren 90 periode (spreek painkiller!) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |