|
Auteur: |
|
|
agressor is een franse band die al lang actief is (alhoewel ze een paar jaar uiteen zijn geweest). als ik het goed heb hebben ze vier cd's uitgebracht.het is een band die eigenlijk weinig aandacht krijgt en dat is volledig onterecht. ze mixen op een prachtige manier middeleeuwse muziek stukjes met brute deathmetal. ik hoop dat zenog bestaan. pas geleden heb ik een berichtje opgepikt dat er een mini-cd zou uitkomen maar ik ben hem (helass) nog niet tegengekomen. maat goed, agressor = |
|
Hèhè..... Eindelijk. Ik had de naam al eens laten vallen in een topic waar Deathmetalbands genoemd moesten worden en ben dus blij er nu achter te komen dat de band toch niet geheel onbekend is. Zelf heb ik op cd: - Neverending Destiny (1990) - Towards beyond (1992) - Symposium of Rebirth (1994) - Medieval Rites (2000) Satan's Sodomy (1993) en Licensed to thrash (1988) heb ik niet. Ik wist niet eens dat die bestonden, maar heb door dit Topic hun site gevonden..... Zievoor hun label: http://www.season-of-mist.com/bands.htm De agressor-site: http://www.agressor-online.com. |
|
quote: heb ze ooit live in de Baroeg gezien, en twas toen fantastisch ,damn die gast was so fucking fast on his guitar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
he myth, ik heb de eerste van agressor nog niet. is die goed?? ii zou ze ook wel eens live willen zien, hun gitarist is erg goed (en ook gitaarleraar van beroep als ik het goed heb) ik heb hem altijd een franse versie van patrick mameli en chuck chuldiner gevonden [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-12-2001 12:57] |
|
quote: het is ook nog es een heel toffe gast tenminste zo kwam ie op mij over, hij heeft tijdens zn optreden ook nog wat toffe gitaarstukjes zo gespeeld zo dat je heel goed kon zien hoe hij het speelde, (zodat je thuis ook weer lekker aan kon kneuzen hehe) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Attila: De eerste (Licensed to thrash 1988) heb ik ook niet (muggezifter da'k ben), maar als je Neverending Destiny bedoelt.... Lekker rauwe (beetje demo-achtig sound) Deathmetal die erg tegen de Thrash aanligt. Pas op de cd Towards Beyond is het echt Deathmetal, hoewel hier al een trager nummer opstaat -weet titel ff niet van het 1 na laatste nummer- waar voor het eerst die 'keltische' invloed in naar voren komt. |
|
En hij is idd gitaarleraar (Masterclass). |
|
quote: ik bedoelde "licensed to trash". neverending destiny heb ik gelukkig zelf! een steengoede lekkere trashy deathmetal cd. en inderdaad, dit is een van de weinige bands die muzikaal echt hebben weten te groeien zonder uitverkoop of slappe kost te zijn gaan spelen. echt een superonderwaardeerde band, helaas! |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |