|
Auteur: |
|
|
Omdat ik net hoorde van een vriend, dat hij klaar was met het mixen van de nummers voor de demo, kan ik het bijdeze niet laten even wat reclame te maken voor deze nieuwe band, Anthropomancy: Gegroet, Wij zijn Anthropomancy, een twee leden tellende Black Metal band met veel Doom invloeden. De huidige line-up bestaat sinds zomer 2003 en we hebben zojuist onze eerste demo, ‘Clairvoyant Dreams’, opgenomen en gemixt. De demo telt 5 nummers en duurt een klein half uur. Samples zijn te downloaden via de Discography pagina. Daar vindt je ook de informatie hoe je de demo kunt bestellen. Anthropomancy’s website: Anthropomancy Laat een bericht achter in ons guestbook! -Willem Zeker checken dus! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Aan het geluid van de vocalen wordt nog het een en ander aangepast. Volume verhouding klopt inderdaad nog niet helemaal, maar dat is verholpen voor het eind van deze week. En zal dus ook op de demo anders klinken. A fronte praecipitium, a tergo lupi. |
|
Misschien wel even handig om de samples hier heen te zetten, denk ik; Guiding Light Dream of Plagues Fate of Choice Underneath the Burning Heavens The Forests Breath Inhaled Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Aardig van je! A fronte praecipitium, a tergo lupi. |
|
quote: Ik ben aardig. Dat weet je toch. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Heersch-demo trouwens! Bloodied by the thorns beside the leaves |
Index / Heavy Metal |