|
Auteur: |
|
|
Gene Hoglan op de drumkruk, dan krijg je dat! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
die gast zit er ook bij alsof ie totaal zit te ontspannen zo van: 'lalala kijk mij het eens naar mn zin hebben, wat is dit toch makkelijk' Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Inderdaad een zeer strakke band. Ik moet altijd zo lachen om die live versie van FAR BEYOND METAHÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜL!!! |
|
Ik zie allemaal goede kritieken, maar ik moet zeggen dat ik er nog nooit van gehoord heb... Wat voor'n stijl spelen ze? Waar komen ze vandaan, M.a.w. heeft iemand wat meer info over de band in kwestie? |
|
je zou het een kruising tussen extreme hardcore, speedmetal, thrashmetal en deathmetal kunnen noemen |
|
http://www.hevydevy.com/hevydevy/artists/artists.html Bekijk deze link mares ares,haha. Dit is wel zo super fucking ultra vet ,gewoon luisteren of kopen. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Yep, SYL is toch wel DE industrial metal band. Gene Hoglan hè. Wat een drummer en wat een band. |
|
kan ook wel zeggen dat ik aangenaam verast werd dat ze kwamen ze zouden zelf de hoofdact moeten zijn fear factory maar dan tien keer vetter en natuurlijk gene hoglan [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 04-12-2001 13:51] |
|
quote: In Eindhoven waren ze hoofdact. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
sorry, maar ik was naar 013 geweest en daar stonden ze in het voorprogramma van fear factory |
Index / Concerten |