|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik doal vanoamt ook moar ns af noar ass'n. |
|
dan zie ik jullie zo wel allemaal!!! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Inderdaaad, balen man. |
|
Echt ronduit KUT Bruce Banner |
|
vette suf |
|
Gaat het nog, Joorisch? Bruce Banner |
|
Ja hoorsch |
|
quote: Had je me daar zeker er op kunnen wijzen dat ik off topic was of iets dergelijks? Sukkel, eerst in andere topics gaan janken als mensen kritiek op je hebben en dan zelf in dit topic bijdehand gaan doen. Dan verdien je imho toch een fikse mate van teelbalkanker (mocht je die dingen wel hebben) |
|
Ik had begrepen dat verder gingen met een andere ziekte maar oke |
|
Gezeik, gezeik. Nu weet k nog niet hoe t was gisteren... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Tsja het was wel leuk gisteren maar het podium geluid was zo slecht dat wij ons slechtste optreden tot nu toe gehad hebben. Maar oke verder was het wel gezellig wat joints roken met schaep en boldey enz. En het bier was duur |
|
Dat laatste was vast in compensatie met de entreeprijs. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Dat zou kunnen maar ik kwam gelukkig net uit met m'n muntjes |
|
quote: Ik ook, nadat Jasper met nog 5 aan kwam zetten. |
|
Idd |
|
quote: Het podiumgeluid was idd legendarisch slecht. Het leek wel of er een fuzz (zo'n sixties psychedelisch effect) over alles heen zat. Op zich tof, maar NIET als er een bak metal neergezet moet worden. Verder wel gezellig en inderdaad veel blowen na het optreden ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Tja voordeel van in 2 bands spelen, 20 muntjes was toch wel ok... Het was wel erg gezellig, cool dat onze fanclub mee was gekomen en het geluid....tja.....ze moeten nog veel leren op dat gebied, maar ik heb het wel erger meegemaakt..... |
|
was idd erg gezellig gister toxocara & grinroth bedankt voor het optreden! geluid was idd bagger, we weten wel nu dat de 'PA' geen lompe metal aankan |
|
quote: Ah, DAAR waren jullie. Had in de lucht moeten kijken. |
|
quote: En jij bedankt voor het organiseren. |
|
quote: Dit is gisteravond gepost, dat gekanker vanmorgen Sukkel Bruce Banner |
|
Ah, wel tijd om hier te posten, ga eens even heel snel je band plakken, jij elf! |
|
*kuch* Jammer, echt verdomd jammer dat er gisteren bijna niemand was. Balen ook dat het geluid zo kut was Verder was het best gezellig ende knus Bruce Banner |
|
quote:Ja, jij elf, kanker niet zo op zielige jongetjes, dat doen anderen op dit forum wel voor je. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |