|
Auteur: |
|
|
GAY Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote:De A. van gAy? @enforcer : toffe pics hoor! Kvond alleen het geluid in't begin niet echt je van het.. totaal geen laag d'r in. Kwam later wel helemaal goed. En joa idd goed bij stem. Leuk optreden wel, meer ook niet eigenlijk. Painkiller blijft clichematig cool wel [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-04-2005 11:03] |
|
Nou ik en velen met mij vonden het veel meer dan zomaar een "leuk" optreden, en ja Rob is Gay. |
|
quote: Hmm ik heb anders mogen horen! Priest is gewoon niet wat voor jou? Als ik het geld had gehad, was ik erbij geweest. De uithalen van Halford zijn geniaal, leuke setlist zien staan trouwens. @Dinges: Toffe foto's |
|
"Rob Halford = gay" WHO (STILL) CARES??? 'k Baal (kabaal?) eigenlijk wel enigzins lichtelijk behoorlijk dat ik er niet bij was gisteravond... |
|
Gvd ik wist dat ik had moeten gaan. Maar ik had geen vervoer en niemand wilde mee (zijn weinig mensen van 18 die naar Priest willen). Gave foto's man, fuck it volgende keer ga ik echt. |
|
Kelere, zeg. Ik dacht dat ik oud was, hehe. Buiten het feit, dat die gasten er niet uitzien, die foto's zijn geweldig! |
|
Idd. mooie foto's! |
|
Allemachtig, hebben jullie hetzelfde concert als ik gezien? Tof om Halford terug bij Priest te zien, maar vocaal was het vrij magertjes allemaal. Eerste paar nummers klonken nog redelijk, maar naar gelang de avond vorderde verloor die ouwe toch echt alles wat er vocaal nog inzat. Ripper Owens mag qua charisma nog niet zover zijn als Halford, qua stem zingt hij hem er met gemak 10 keer uit. 'Ze Scorps' zijn overigens een parodie op zichzelf geworden. Wat een ellende. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Ja die Owens kan krijsen als de beste! |
|
Al met al toch een geslaagde avond gehad. Vanaf Hellrider kwam er een beetje leven in deze avond voor bejaarde metal opa's. Alleen die eikel die verantwoordelijk is voor de consumptiebonnen verkoop moeten ze op de eerstvolgende Extravaganza beurs maar een hele grote dildo in zijn ster proppen. GVD een uur in de rij gestaan en een kwartier van de Scorpions gemist. |
|
quote: HAHHA nou dat ben ik dus duidelijk niet met je eens....Rob ownt Ripper op alle fronten zeker gezien het leeftijdsverschil. Dat knauwerige amerikaanse accent en de pseude agressieve pantera podiumact van hem pasten totaal niet bij Priest, en het leeftijdsverschil maar goed daar kon hij niets aan doen. Rob zijn stem is miscshien in het hoog vandaag de dag iets zwakker dan die van Ripper maar qua emotie en vooral zijn midden frequenties ownt hij totaal! |
|
quote:Oww jawel hoor (@niet wat voor jou), maar ze worden duidelijk oud Genoeg ouwe rotten die er hetzelfde over dachten. Maar ja, wel cool om gezien te hebben iig. |
|
quote: Ach, laat ons toch gewoon naar die lekkere ouwe heaumeau kijken Maarruh..zo zie je maar weer dat er buiten muzikale kwaliteiten ook erg gelet wordt op show (dus ook charisma e.d.) |
Index / Concerten |