|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm dit lijkt meer op een concerten-topic Bruce Banner |
|
Tja ik ga de nieuwe cd vanmiddag pas kopen dus daar kan ik nog niet veel over kwijt, hoewel de nummers die op de my space stonden wel verrekte goed klonken. Verder heerscht CC gewoon onwijs natuurlijk. |
|
quote: Bruce Banner |
|
ja die datum stond ook in mijn lijstje ja |
|
Ik heb CC altijd 3x niks gevonden. Veel te hektisch en onsamenhangend. Begrijp me niet verkeerd, ik houd erg van een bak chaotische, technische herrie. Maar CC hield zich teveel bezig met ouwehoeren en te weinig met sterke songs schrijven... Totdat ik die nieuwe cd hoorde. Hierop is dat euvel helemaal verholpen en klinken ze gewoon heerlijk bruut en nogsteeds uber-technisch. Dus als het even meezit ga ik ze nog wel even bekijken op Waldrock of in de GVH. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
de nieuwe cd heeft me vooralsnog niet echt kunnen bekoren, maar misschien dat dat nog komt. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Wat beviel je niet dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Onwijs aardige gasten, maar muzikaal staat 't niet bovenaan m'n playlist... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Ja dat heb ik tot nu toe ook met Anomalies niet meer zoveel Rocky mountain hydro grind als vroeger maar nog steeds wel cool. LUCID INTERVAL |
|
CC is een toffe band. Alleen soms te chaotisch allemaal There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
ik vind ze de gek... en check: 06/12/05 Arnhem, Netherlands Goudvishal CEPHALIC CARNAGE ISLE OF MAN CAEDERE CHARLIE*ADLER |
|
Exploiting Dysfunction is hier wel eens in de cdspeler te vinden. Lekker ontspannen.. Met de rest van de albums ben ik totaal niet bekend. Opzich jammer? Suck my piss |
|
ja, zeker. ik zou dan vooral de nieuwe eens gaan checken. |
|
quote:Uhuh, uhuh, HEEN! Hell yeah!! Vette bands!! |
|
De nieuwe cd heerst vooral de toevoeging van die gastvocalen zijn ook erg prettig. Erg gevarieerde cd |
|
Wie doen de gastvocalen allemaal dan? En op welke nummers? (ik heb alleen een promo exemplaar) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
sjezus vette poep gisteren in Vera. Die lui zijn echt extreem goed en nog sneller als op Cd @JB *verkeerde topic maar hier mag het ook wel staan [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 03-06-2005 10:35] |
|
bedankt man!!! nog meer piepel die de set gezien hebben? zeg efkes wat tof en nie tof was: "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
alles was tof, het was echt extreem cool Ik kon er alleen niet op headbangen... het was veel te leuk om alleen maar naar die lui te kijken en moest m'n aandacht erbij houden De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Nie de hele tijd de patser uithangen en je moet meer bier drinken op het podium |
|
Tja, kan er niets aan doen maar ik vond Cephalic Carnage toch niet echt tof. Muzikanten waren overigens steengoed maar dat is voor mij geen reden om de muziek ook leuk te vinden. Nee, volgende keer sla ik over... |
|
Ik niet vond ze goed gisteren... goede bak herrie en er zit ook veel energie in de bassist en gitarist... komen ze weer ben ik zeker weer van de partij... En best grappig dat ze ook nog eens probeerden nederlands te praten... klootzak kwam er toch redelijk uit dacht ik zo haha.... verder was het een gezellige avond.. Gespot.. Zillah Timebaby Skullfuck Henke Schaep ................. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Amen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
1 woord: GEWELDIG!!! http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: patser op podium?!!!!!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |