![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach .. ben al bijna dertig en dus bejaard dus tja .. ![]() |
|
Ja las ik ook, ben ik erg blij mee, Monad blijft elke keer mooier klinken .... ![]() |
|
Is The Dawning of Mournful Hymns, een compilatie van eerder verschenen werk, eigenlijk de moeite waard? ![]() |
|
Weeknie ... heb em ook niet ![]() ![]() |
|
Heb hem inmiddels binnen. Eerste indruk is redelijk, staan een paar sterke nummers op. Zal hem nog een paar keer meer moeten luisteren. Was met Monad of Creation ook voordat ik hem geniaal vond. ![]() |
|
Die split met Worship is echt aangenaam met het zonnetje op je gezicht. Nog iemand deze in bezit? signature ![]() |
|
Nee wel hun andere werk, erg relaxte band. ![]() |
|
quote: Jazeker, hiero ![]() This is Zodiac speaking... ![]() |
|
quote:Ik heb hem vandaag weer eens opgezet... en het blijft werkelijk prachtige muziek. Zo hoort doom te klinken imho... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Voor mij is Monad of Creation inmiddels uitgegroeid tot een van de beste doomalbums aller tijden. Het wordt gvd eens tijd voor nieuw werk! ![]() |
|
Ja echt wel ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Heeeule tijd al niet meer geluisterd, al hoewel ik em bijna compleet in mijn hoofd kan afspelen .... Nieuwe mag idd wel eens komen ... ![]() |
|
quote: wat een stuk muziek ![]() ![]() ![]() |
|
quote:graag gedaan schatje ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Oud nieuws... (maar het stond hier nog niet, dus ![]() August 2007 Upcoming Music Mournful Congregation/ Stone Wings split 7" EP will be released on OSTRA RECORDS(FRA) in the coming months. Mournful Congregation 4-way split 12" LP/ CD will be released on BATTLE KOMMAND RECORDS(US) in the coming months. Mournful Congregation will enter the studio in November this year to begin recording their follow-up to 2005's "The Monad Of Creation". This album will once again be released by WEIRD TRUTH PRODUCTIONS(JAP) in 2008. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Al die splits moeten ze eens op een cd uitbrengen .. ![]() |
|
quote: Deze is dus nu uit. Zag hem gisteren bij DDD VI al liggen. Sample is te beluisteren op http://www.ostra-records.com/productions.php. Klinkt goed, maar net als wat Jenje zegt: die splits moeten ze op CD uitbrengen. ![]() |
|
Ik hebt die! Nog even kijken wanneer ik hem eens onder de naald door kan halen... ![]() |
|
quote: ja ik stond er ook al met doomy naar te kwijlen, ![]() ![]() |
|
Wat zijn jullie nou voor nep-posers, op plaat heerscht! ![]() |
|
Ja maar, weet je hoe kut, al die stukjes vinyl in je cd laatje persen ![]() |
|
*zucht* ![]() |
|
Die split klinkt trouwens lekkerder, minder melodieus dan The Monad, een stuk bozer en rauwer, maar toch onmiskenbaar Mournful Congregation. De kant van Stone Wings is ook prima te pruimen. ![]() |
|
quote: hier is het een eerlijke geldkwestie ![]() keb overigens nog wel veel vinyl te koop voor geintresseerde ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |