IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : [zondag 10 april] High On Fire // Goudvishal
VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 05-04-2005 10:08 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Ja toch?!

We don't take it, we just fake it...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 05-04-2005 10:34 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

jazekers!!! je weet toch!!!!

hahaha

ja, dit gaat relaxt worden.. hier ben ik zeker bij....

daar gaan we een pilske drinken mister Vivahate!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 05-04-2005 10:37 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Ch-ch-check!!

irritante klootzak
Posted 05-04-2005 10:47 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

checkerdecheckerdecheck!

moet je draaien????

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 05-04-2005 11:04 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Voor zover ik weet niet, haha...

irritante klootzak
Posted 05-04-2005 11:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hmm

dennis dtones zal dan wel achter de schuiven staan..

dan meoten we onze eigen glamrock maar meenemen....

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 05-04-2005 11:56 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Ik neem de nieuwe Billy Idol en de nieuwe Mötley Crüe wel mee dan...

irritante klootzak
Posted 05-04-2005 12:04 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

okidokie captain stabbing...!~

ik neem Twisted en King wel mee...

al zal reg kom!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-04-2005 12:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hmm.... hier wil ik ook wel heen.

irritante klootzak
Posted 05-04-2005 12:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dan kom jij toch rebekski!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-04-2005 18:36 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Yep, aanwezig

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-04-2005 23:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2005 12:49 schreef irritante klootzak het volgende:
dan kom jij toch rebekski!

joa I might just do that

edit: ik heb een heel mooie foto van jou

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 05-04-2005 23:14]

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 06-04-2005 12:08 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Goat ok ahl noar Roadburn heene. Weet nog nie ohk wehl hengoa

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

irritante klootzak
Posted 07-04-2005 11:39 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik ga ook naar Roadburn... en naar de Goudvishal...

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 11-04-2005 19:31 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Nou, lekker drukke middag zeg...

Winnebago Deal was toch wel de cruciale band van de avond (ehh, middag), High On Fire was mij een decibel of 500 te hard, eerlijk gezegd. De birello's smaakten prima en het was dan ook vooral een erg boeiende en cruciale naborrel die deze middag/avond tot een prima einde bracht...

[Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 11-04-2005 19:33]

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-04-2005 19:48 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2005 19:31 schreef VivaHate het volgende:

was het niet druk dan?

HOF op roadburn gezien in een TE drukke kleine zaal, maar dat lag meer aan het programma in de grote zaal

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 11-04-2005 19:50]

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 11-04-2005 19:51 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

37 betalende bezoekers...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-04-2005 19:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

da's wel heel sneu...., maar wel een vette band toch, hadden ze alleen maar wat betere nummers..

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 11-04-2005 19:55]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-04-2005 23:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2005 19:31 schreef VivaHate het volgende:

Winnebago Deal was toch wel de cruciale band van de avond (ehh, middag), High On Fire was mij een decibel of 500 te hard, eerlijk gezegd. De birello's smaakten prima en het was dan ook vooral een erg boeiende en cruciale naborrel die deze middag/avond tot een prima einde bracht...

ja die waren leuk, HoF was bagger

trol
Usericon van trol
Posted 11-04-2005 23:50 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Geniale avond... De bands waren gaaf en tijdens de afterparty whiskey drinken, joints roken en dobbelen met zatte amerikanen. Altijd mooi als je van 1,50 euro 20 weet te maken en alles 5 minuten later kwijt bent. Joah een mooie avond hehehe...

irritante klootzak
Posted 12-04-2005 10:31 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

een genitale avond was het zeker..

voor sommige meer als andere vrees ik.. hahahaha

was leuk ja...

volgende week zondag maar weer trol!

3 keer op rij!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com