|
Auteur: |
|
|
Datum: 7 mei 2005 vanaf 19.00 uur Kosten: €20,00 Zaal: Evenementenhal De Giraf Emmen A Tribute to Monsters of Rock Festival AC/DC tribute ACTION IN DC (Netherlands - Hardrock / Other) Gunz n' Rozes (Netherlands - Hardrock / Heavy / Metal) Nutellica (Germany - Hardrock / Heavy / Metal) Kaarten te bestellen via: carloroelofs@planet.nl of via de voorverkoopadressen info: www.roelofs-entertainment.nl [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-04-2005 13:00] |
|
20 euro voor een stel zwerver bands? |
|
*proest* : Zaal: Evenementenhal De Giraf Emmen??? wtf.. Mooi man gheghe |
|
haha ja ik las het idd ook, maar zal het incl. gratis bier zijn ofzo? |
|
quote:Iemand moet toch zn nek uitsteken voor zoiets.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Ja sure, maar sorry, kan die naam niet helemaal serieus nemen gheghe |
|
quote:nee ik ook niet.. vandaar de flauwe opmerking www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
20euro is veel te veel voor 3 coverbands, ookal is Action in DC hardstikke bekend. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:haha tjesis.. zal ik jou ook maar niet meer serieus [huhuh]nemen[/huhuh] |
|
Haha, dat is de zaal van een hotel. Deze kerst ben ik daar geweest en alles is daar in de dierentuinsfeer. Echt metal! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Gaaf man! Jammer genoeg zit ik dan bij van die nep metal op Dynamo, pfff |
|
quote: Snel je kaartje te koop aanbieden voor 20 euro! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Nee, heb het kaartje maar weggegooid. Raakte het aan de straatstenen niet kwijt, zelfs niet toen ik er 10 euro bij wilde geven voor degene die het kaartje zou komen ophalen. |
Index / Concerten |