|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
present @ effenaar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ben uiteraard van de partij in Groningen... Wel voor Naglfar In a world so fundamentally weak... I see no beginning.. only the end! |
|
a.s donderdag naar de Melkweg, hopelijk weer in de stijl van het optreden in Willem-2 erna n's gaan kijken of Korsakoff nog wat is |
|
Jezuss.. is gewoon uitverkocht in Groningen! Ik heb al kaarten, maar er wilden nog wat lui mee... dus als er iemand gereserveerd heeft en niet meer heen gaat of zo? Of gewoon nog 2 kaartjes heeft liggen, kan die persoon me ff mailen dan op roelof at grinroth.nl ?? THanks! In a world so fundamentally weak... I see no beginning.. only the end! |
|
Welke Groningers gaan allemaal naar Vera vanaaf? Odal ? [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 29-04-2005 17:53] |
|
LOL ben ik dan echt de enige? |
|
DAMMIT FINNTROLL WAS GAAAAAAAFFFFFFFFFFFFF echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Ik vond het in de effenaar ook gaaf |
|
quote: Yup! |
|
quote:mijn belevenis is iets anders, ik stond echt dusdanig opgepropt dat ik op een gegeven moment echt stond te hopen dat het afgelopen zou zijn. Best wel zonde, het had veel leuker kunnen zijn. Die eerste twee bands vond ik verder niet echt de moeite waard ofzo |
|
Was erg gaaf |
|
quote: dat jij het te druk vond( wat het ook was) heeft niets met de band zelf uit te staan. Finntroll zelf speelde geweldig |
|
quote:Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn |
|
het was zeker sjiek in de effenaar!! en zweet van headbangende finntroll-leden in je gezicht is een fijn gevoel |
|
Het was gisteren in de Biebob een echt feest Lang geleden dat ik Finntroll nog zo sterk live zag. Buiten de hoempa-riedeltjes was het nog een vette klodder metal Naglfar eindelijk ontdekt: machtig gewoon, strak, snel maar toch afwissellend, meer van dat I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: hehe, Finntroll was idd gaaf. Ik vond de oude zanger van Naglfar toch beter maar niet bepaald een slechte band. Ik dacht trouwens al dat jij op een gegeven moment voor me stond... |
|
quote: tsssss, nu pas Naglfar ontdekt? kath zaagt er al jaren over Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |