|
Auteur: |
|
|
Sterkte in madrid, tukker (zullen daar nu wel weten wat dappere speerwerper betekent hahaha) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-04-2005 10:07] |
|
28 april ben ik er bij |
|
Waarschijnlijk alle data aanwezig. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Goh! Subtiel kamerolifantje |
|
Ga je mee de 28e naar Vriezenveen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
gheghe gebeurt me dit ineens met mn werk : (zoeksleutel = 1e 4 letters vd naam + 1e 3 van de plaats) |
|
hehe dat is ook wat Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Je hebt er een vergeten jongen!!! 30 SEptember!!!!Cafe de Stam met Grasp of Sense en Cardinal!!! Tot Vrijdag in de oefenruimte!!!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Ey Frank jij hier |
|
quote:EEEEEEEEEEEEE Clemens, ja ik hier Neem je nog krukken mee naar Spanje om een leuk dansje mee te doen? |
|
Enkele aanvulling!! 11-november @ Cerberus Hengelo met Aggro 25-November @ Sixty Vriezenveen met Devious en Aggro 06-januari @ flashback met Aggro en See My Solution 07-januari @ Confussion Den Haag met Aggro [Dit bericht is gewijzigd door Aggrozanger op 10-11-2005 9:48] Aggro-sief www.aggro.nl |
Index / Concerten |