|
Auteur: |
|
|
haha wat flauw, ik dach dat 't hier over de band pitchshifter zou gaan, enfin succes ermee Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Een echte vent gebruikt z'n echte stem. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Trouwens, een Harmonizer(gebruikt Last Days ook) klinkt bruter, maar is wel wat duurder, kun je volgens mij gewoon wel bij feedback ofzo kopen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Gebruik ik ook Maar wel bedankt voor je info [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 05-04-2005 17:50] |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Same here. Grappig bandje was dat. Zat er niet een van die lui van The Prodigy in Pitshifter? |
|
Pitchshifter was vroeger echt gaaf (rond 1990)... lekker rauwe, Godflesh-achtige metal. Maar daar gaat het hier niet over no text supplied |
|
Idd , Zeg kan iemand hier mij anders aan een pitchshifter helpen? |
|
zelf bruut leren zingen. veel beter |
|
quote: Pitchshifter: Shift de pitch omhoog of omlaag, oftewel je stem klinkt lager of hoger.. Logisch Harmonizer: Voegt stemmen toe aan je stem, zodat je in je 1tje een heel koortje ofzo kan zingen.. Of backing vocals.. Phaseshifter: Verschuift fase, waardoor je een filter-achtig effect krijgt.. Ook wel phaser genoemd.. Of flanger.. Zijn dr in alle prijsklasses, van Behringers (goedkoop) tot aan TC Electronics spul (duur!).. En waar je ze krijgen kan? Overal i guess.. Probeer Feedback eens.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Voegt dat ook toe aant origineel als je wilt (ligt aan de instelling van de mix). Maar het is wel een 'vaste' 2e stem. Dus je stelt een interval in die zo blijft terwijl bij de harmonizer je de toonsoort in kunt stellen zodat ie de 2e stem daarin mee laat gaan. Bv. heel simpel C-majeur met een terts als 2e stem : Je geeft een C, 2e stem is een E (grote terts hoger, doordat het C maj. is dus) Doe je een D, dan komt er een F op als 2e stem, da's dan weer een kleine terts hoger omdat het dus in C maj. staat. De pitchshifter zou dan de Fis doen omdat ie vast blijft staan op die grote terts die bv. is ingesteld. En die Fis klinkt dan dissonant als het stuk in C maj. staat. Hmm.. hopelijk duidelijker zo hehe. |
|
Ojaa...zo!... Nee, gelukkig heb ik muziekles, dus in grote lijnen snap ik nog wat je bedoeld, En ik dank u! |
|
Of je gebruikt je pc, gratis progs/plugins, schiet alleen live niet op. Maarja mijn mening, pitchshiften is voor mietjes. mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
Distortion ook!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Tsja, bij cybergore hoort een pitchshifter, vind ik |
Index / Muziek algemeen |