|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ach ja Friesland.. Of zoals een bekende zegt: "Als je bij Veenhuizen de grens over gaat dan hoor je een klap, dat is de deur van civilisatie die achter je dicht valt." Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik dacht altijd dat daar de wereld ophield. Dat zodra je een stap verder ging je van de wereld viel. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dat zou je haast wel denken op die vlakte.. Ik snap niet wat men zo mooi vind aan Friesland. 1 groot grasveld met hier en daar een plas water met in het westen nog wat boompjes uit medelijden. Het is er zo vlak dat als je in de verte meer dan 5 kerktorens ziet je zekers weten in Friesland zit. Geen wonder dat huizen daar zo spotgoedkoop zijn. Geen enkele weldenkende mens wil er wonen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Er woont dus ook GEEN 1 weldenkend mens. |
|
Inderdaad, Friezen zijn verheven boven mensen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Ik dacht het wel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
jezus ontopic blijven is echt 1 van de moeilijkste dingen voor julie eh! t bier zal er iig goedkoop zijn ! :D yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ja, met zo'n topic vraag je ook om. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
vraag je ER ook om, of julie willen gewoon allemaal trui zijn yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ik wil even de groeten doen aan mijn vriendinnetje in amerika die dit toch niet leest Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hmm wat de fuq is er nou aan zon metallica fan party... alles is wel zo'n beetje gezegd over die band lijkt me |
|
hebben ze op dit KLOTE forum geen moderators ofzo die mensen aanspreken bij constant off-topic gaan wat mij betreft word dit topic gewist/gesloten aangezien de mensen hier niet het iq hebben om normaal te kunnen reageren en daarom alleen maar op dit forum mogen posten (met uitzondering van het oude metallica-online.nl) |
|
Wow, voor het eerst dat er iemand zeurt dat de moderators strenger moeten controleren. Na het zmfest topic op de muur te hebben doorgelezen(was erg amusant overigens), klinkt dat toch wel heel raar. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ok, een serieuze reactie op Metallica.. Deze sell-outs met drankprobleem hebben al meer dan 10 jaar geen fatsoenlijke muziek meer op het zilveren schijfje gezet. Dit verklaart direkt waarom Lars en James zo'n godsgruwelijke hekel hebben aan software zoals Napster(rip) WinMX, Kazaa en aanverwanten aangezien éénieder die ook maar meer geld uitgeeft dan een blanco cdtje kost zich al gauw zwaar genaait voelt door de wanproducten van dit clubje hasbins.. Kortom, ik denk niet dat ik daar aanwezig zal zijn.. Of het moet wel zijn om het Lourdes gevoel.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Luister kiddie, ik vind het helemaal niet erg als iemand beweert 'dat ik geen iq heb om normaal te reageren', maar wel als dat door een sissy gebeurt die zich in deze tijd nog een Metallicafan noemt. Even serieus, vergas jezelf, kankerhond. |
|
heb nou eenmaal een brede muzieksmaak en luister dus ook veel andere muziek en dan vind je waarschijnlijk de nieuwere metallica ook best goed, al vind ik de jaren 80 toch de beste metallica jaren. En schelden kan iedereen dus wees eens origineel. p.s. kiddie ben meer dan 7 jaar ouder dan jij dus [Dit bericht is gewijzigd door chapterone.nl op 07-04-2005 18:06] |
|
quote: Ik hou van je liptumor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: alsjeblieft je mag em wel hebben hoor als je er zoveel van houd. |
|
quote: Oh hell, nu moeten we onze vaders wel gaan halen Bruce Banner |
|
quote: Ja en? Je bent nog steeds een eikel, eikel. Vort, ga die waardeloze site van je onderhouden, en knikker eens wat leeghoofden van dat idiote forum van je, zelden zo'n stelletje imbecielen (waar jij je ook trots bij schaart) bij elkaar gezien. |
|
quote: Oeoh oeh...ik ben ouder dan jij. Ik heb al haar rond mijn piemel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hé een moderator!! gooi deze topic op slot of weg aub!! |
|
quote: graag "ahum, op verzoek van de topicstarter" Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |