|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
In vergelijking met wat beste jongen, de poëtica van jouw begrijp ik niet helemaal. ik zie L.A. Woman onder je naam staan, vergelijk dat eens met je de teksten van Systeem van Achteruitgang. Dus niet 1 of 2 nummers, maar het geheel. Dan moet je toch een verschil herkennen... ? Het kan ook aan mij liggen...? he shit had ik niet gezegd dat ik er geen woord meer aan vuil zou maken, nah jah Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!! Wat typerend weer...alles wat je niet begrijpt maar poëzie noemen. Er is werkelijk NIKS poëtisch aan SOAD. En dan het feit dat je loopt te roepen dat ze geen nu-metal zouden zijn, omdat de gitaren zwaar zijn en die gast grunt. whahah, Ten eerste grunt die gast niet, hij schreeuwt wat en gokt erop dat al die rebelse pubertjes die er naar luisteren dat voor een grunt aanzien. En zware giateren...wtf heeft ermee te maken?? Dat heeft leip biskwietje ook...ook geen nu-metal zeker... En die teksten...walgelijk gewoon. Hoop politiek gelul en zeiken op alles maar ook werkelijk een wereldbeeld creëeren of met een oplossing komen zijn ze te dom voor. SOAD staat NERGENS voor. Hoop bullshit die al duizend keer gekauwd en herkauwd is. SCUM FUCK |
|
AHAHAHAHHAH. geweldig! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
pff.. Ja indeed.. grote doors fan.. (jepz, soad is daar absoluut niet mee te vergelijken), oke.. dat de gitaar zwaar is is een slap argument.. Maar eigenlijk bedoelde ik de techniek. Feit dat je over old-school metal begint, wijst erop, dat je nog nooit echt een album hebt beluisterd.. ik ben nu op mijn werk, maar ik kan je thuis een aantal nummers geven die wel DEGELIJK alla old-school metal klinken, vertel mij daar alsjeblieft niks over.. ik ben een van de laatste old-trashies, die niet van death/black houdt.. Er zitten ook wel nu-'invloeden' in, maar dus ook trashie shit.. Het is gewoon diepgaand.. Oke, over die poezie.. zoals ik al zei, grote doors fan. Ja, vergelijk het eens.. maja, er zijn er maar weinig die zich met JM kunnen vergelijken. De man was gewoon geniaal. Maar toch, in de hedendaagse muziek, mis ik toch van dit soort teksten, zet je tv aan.. en luister.. wat ik dus bedoel te zeggen is.. de normale D/B metal band zingt.. *GRUNT* SATAAAN!!! *GRUNT* DEATH!!!.. HOEZO diepgaande tekst, echt aan de teksten van die lui, heb je gewoon helemaal niks aan.. Doe mij dan maar zo'n tekst als hierboven, daar kun je tenminste nog iets uithalen.. Dat het misschien niet helemaal rijmt of whatever, heeft er niets mee te maken.. Het blijft poezie(misschien wel niet helemaal van de bovenste plank, maar wel poezie).. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: DOH! kerel.. groei op! Politiek gelul.. ja, en waar is het na black sabbath allemaal mee begonnen? Juist.. metallica.. HOEZO politiek? alleen de titels van de albums al 'Master of puppets', '...and justice for all' en feit dat ze erover zingen, moeten ze maar gelijk met een oplossing komen, tegen soldaten die kleine kinderen met hun geweer vooruitdrukken??? Dat ze het aan de aandacht brengen, is al oplossing genoeg.. Ik zou graag willen dat jij NU een oplossing daarvoor bedenkt.. nou? ik wacht? dat dacht ik al.. niets.. Nog 1 ding.. die gasten zien er echt niet uit, en ik moet ook niks van ze hebben.. ik zou liever een keer met Burton C. Bell willen lullen dan met die gast van SOAD, maar gelukkig zie je die gasten niet als je een CD draait.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Waarom zou iets per definitie slecht moeten zijn omdat het NU-Metal is... Ik geef er persoonlijk geen fuck om welk genre iets is, als de muziek me maar iets doet... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Uit deze reactie blijkt wel weer dat je helemaal niet weet wat deathmetal is. daar laat ik het maar bij. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: een idd dat heb ik nou ook, waarom maken sommige mensen het zichzelf zo moeilijk, ...zo van dit mag ik niet mooi vinden want het is numetal ------------------------------------------- btw dit los van't topic [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 19-12-2001 10:52] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Pff.. krijgen we die bullshit weer.. Meneer deathmetal is op zijn teentjes getrapt omdat ik zeg dat het dom gegrunt is. DOH! keer'l.. uitzonderingen daar (at the gates bijvoorbeeld?), maar over het algemeen.. de bands die bovenaan staan zegmaar? Cradle? Dimmuborgir? Cannibal corpse? SUBTIEL! diepgaande teksten! niet te zuinig.. jaaaa, daar kun je naar luisteren als je een depressie hebt.. is het gelijk weer goed.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
death/black is.. hoe raller.. hoe beter, het voorbeeld noemde ik net.. cannibal corpse. Weinig nieuws qua muziek.. Simpel gitaarwerk, eentonig drumwerk, eentonige zang, maar lekkere gore ralle teksten en daarom heerst het.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
I beg to differ. Death metal die heerst en intelligent is: Suffocation, Atheist, Immolation, ouwe Morbid Angel (ik vind de nieuwe niet goed)... en nog Veel Meer! |
|
Ajjjj!!! Ben ik het maar gedeeltelijk mee eens. Deathmetal is sowieso het vetste genre aller tijden (of het nu 'populair' is om het cool te vinden of niet). Maar daarnaast is de nieuwe Morbid Angel imho ook eeerrrgggg goed, al hadden ze Mr. Vincent gewoon achter de microfoon moeten laten. |
|
De nieuwe Morbid is idd anders, maar (IMO) nog steeds meesterlijk. Het einde van Secured Limitations bv is een stukje vakmanschap waar je U tegen kan zeggen. Trey is een ware tovenaar van geluiden. En dat, beste IXL, is pas geniaal! Waarom je tijd verdoen met iets gemiddeld als je met dezelfde moeite zo dicht bij perfectie kan staan? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: DAAR, ben ik het nu mee eens, my dear Azagthoth. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Wacht, ik zal het even ophelderen. SOAD is geen god SOAD is gewoon leuk SOAD heeft een paar nummers die gewoon steengoed zijn SOAD is nogmaals geen god, er zijn veel betere bands voor de 'moderne' muziek, is soad gewoon goed.. limbbizkut sucks, korn sucks, slipkut sucks, soad heeft gewoon net dat beetje extra waardoor het mijn aandacht trekt bands als metallica/slayer blijven toch ook fearfactory staat hoog in de lijst, samen met sepultura daarnaast heel veel 60/70.. zoals the doors , black sabbath e.d. Over het algemeen vrij bekende bands, maar dat zijn ze (misschien op soad na) niet voor niets geworden. Als ik moest kiezen tussen een metallica concert(incl. nieuwe cd's) of een soad concert, dan ga ik naar metallica. het gitaarwerk in soad is allesbehalve geniaal. moest er even uit ---edit : SOAD heeft ook gigantische baggernummers waarbij ik denk, dan nog liever slipknot. lijkt me duidelijk.. soad-fan is dus een beetje ver gegrepen.. [Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 19-12-2001 14:01] God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: eheheheh, je blijft een grappig mannetje "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: AHAHAHAH simpel gitaar werk, nou sorry hoor maar dat is Dus NIET waar, ze hebben wel degelijk gecompliceerde riffs ertussen zitten, zie Tomb of the mutilated bijvoorbeeld. En het drumwerk is VER van eentonig! dus BLA BLA BLA, ga nou niet over zaken ouwehoeren waar je geen verstand van heb. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dit is grappig ;] Heb je gelijk in, cc heeft soms van die kleine stukjes die ontzettend leuk snel en moeilijk klinken.. maar ik weet niet of je gitaar speelt, maar dat stelt niet zoveel voor hoor.. ja.. drum.. niet eentonig.. hm.. misschien moet je fearfactory demanufacture een keer luisteren? God hates us all ! God hates us all ! |
|
eheh. je denkt het nog steeds allemaal te weten of niet. Dat album heb ik al jaren in m'n rek hangen. En btw. er zitten stukken in die wel degelijk door een drumcomputer zijn gedaan. Maar goed, als jij denk dat het allemaal zo eenvoudig is, laat graag eens wat horen! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Jepz, en jij gaat er steeds tegenin.. mooi is dat he?.. (tijd voor een sigaar) God hates us all ! God hates us all ! |
|
daarom vind ik je ook een grappig mannetje! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ZOU IEMAND FF WILLEN KIJKEN OP MIJN POST BIJ CONCERTEN OVER SOAD?????????? I NEED TICKET!!!!!!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
You NEED to get your finger of the caps lock key ... |
|
ik ben sorry I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |