|
Auteur: |
|
|
Weet iemand hier iets over de nieuw uit te komen Bolt Thrower. Blijft toch een van mijn favorieten Het is alweer een tijdje stil rond de band of heb ik iets gemist? |
|
|
|
quote: De enige die gay is ben jij, wat doe je eigenlijk op een metal forum vraag ik me af. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Posten en lezen, net als jij? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik ben gay en doe de groeten aan de moeder van Tys. Lekkere pijpslet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik lees en post ja, maar jij noemt alles wat metal is gay. Dus ik vraag me af wat je hier doet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: de homofiel uithangen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
we zijn allen gay. 0Tolerence is ons leider. Kom hier met uw geilige aarsch! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
alle mods in coma vandaag dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Misschien moet je dan ook eens de topics bekijken van de muziek die je niet aanstaat? Overigens, misschien is het je opgevallen. Maar ik noem alleen alles gay in overbodige topics. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Waaruit je kan concluderen dat 0tolerance alleen maar onnodige topics leest ... wat doet ie dan eigenlijk hier?? |
|
quote: Hij had moderator moeten worden. Die doen dat namelijk juist niet momenteel. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hè, de sfeer is meteen ook veel beter op het forum. |
|
quote:Ja, het welkomstmailtje waarin wordt uitgelegd hoe "zoeken" in zijn werk gaat. Me dunkt. N00b. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
oeh! |
|
gezellie mods overgenomen door moslims ofzo? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
jihaaaaad! |
|
SLAYOR!! |
|
fatwah over de mods uitgesproken en allen onthoofd *woei!* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
anarchie, muiterij, dansende muizen op tafel? |
|
quote: absoluut! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: |
Index / Heavy Metal |