|
Auteur: |
|
|
Dudes en dudesinnen.....eindelijk is dan de 2e cd van Cliteater gelanceerd!! 35 minuten aan dikke bagger door je luidpsreker horen???? Stuur een mail naar info@cliteater.com voor meer info...... 10 Euro ex. verzenkosten en je bent het mannetje/vrouwtje! Greets, Morris |
|
mp3? |
|
Nou ja.....een beetje creatieveling zoekt de site op en komt op www.cliteater.com uit.....een kind kan de was doen! |
|
Jezus, moet ik nog creatief gaan zijn ook nog.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ja ok ik had ze al gevonden op de site. |
|
Lekker nummer, chaotisch genoeg om grindcore te mogen heten, met name complimenten voor het gitaargeluid en de diepe snare! ik vind alleen de zang saai en de blast-stukkies een tikkeltje chaotisch, maar de liefhebber zal dat echt een worst zijn denk ik. Voor de luien onder ons: http://www.cliteater.com/music/cockandlove.wma Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
tyfustering...dat duurde maar....morgen gaan de euros op weg voor die cd. Cliteater rules !! Fuck the world and fuck you |
|
Keb de cd ook.Echt strakke grindcore. |
|
Bruce Banner |
Index / Heavy Metal |