|
Auteur: |
|
|
"Take ofF your coat" |
|
Tip: probeer er geen standaard verhaal van te maken, hoe moeilijk dat ook is. |
|
Daarom kom ik dus niet verder, elke keer vind ik het weer een te suf verhaal. Ik ben zelf wel erg kritisch over wat ik schrijf, ik had laatst een leuk stukje, maar daarvan kwam ik teveel van tegen in deel 2 van Dark Matter |
|
zorg voor veel uitgebreide donkere beschrijvingen van situaties, gelaatstrekken en gemoedstoestanden. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Als ik iets schrijf loop ik ook tegen dit probleem aan. Daarom schrijf ik nooit. Op songteksten na dan... |
|
Ik ook, en ok dat gaat de laatste tijd niet al te best. Kan geen begin meer vinden. Beginnen is zo verdomd moeilijk, als ik eenmaal een begin heb ros ik em zo af |
|
Feast your eyes on the shapes of my body |
|
doe niet mee met engelse verhalen, veel te vermoeiend Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:hmmmm dit lijkt meer op jou nachtelijke ND fantasie verhalen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Fantasy moet in het engels vind ik .. doet me veel meer dan . |
|
dat is waar maar, ik lees en schrijf voor mijn plezier. En dan moet ik niet nog eens moeten nadenken over een woord of over grammatica. Lees al (ter ergenis van me zelf) voor mijn plezier duitse postorder blaadjes, zoals nuclearblast en morbid records ect Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
probeer vooral gewoon veel grimmige details te gebruiken! als je het eng wil hebben...gewoon lekker langdradig, zodat de lezer wegdroomt met het verhaal MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Klinkt meer als een prima songtext. Won't you come into my room, wanna show you all my wares Maiden rules-heb ik nu opstaan. Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |