|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zojuist The Healing Process weer eens opgezet, lekker plaatje! |
|
quote:pff, homo. Despised Icon is gewoon ruig. Fuck the world and fuck you |
|
Heb twee ploaten/cd's van ze..|Eruggggg. lekker. |
|
quote: Het enige album dat ik van ze ken, gave plaat |
|
Whitechapel staat al up en kennelijk waarderen veel mensen deze band wel. De band die wat mij betreft de grootste invloed heeft gehad op hedendaagse Moderne socalled deathcore moet toch wel Despised Icon zijn. Alle releases vind ik megavet, maar toch geef ik sterke voorkeur uit naar het laatste werk. Dit omdat er meer tuffguy -core in zit: meer fixatie op de breaks, sing-a-longs. Overigens vind ik die bree's wel cool, maar als ze die hadden weggelaten zou ik er ook tevreden mee zijn. Dat vind ik wat meer passen bij het oudere werk waar het nog een wat vuil geluid had. Sowieso dat ik de montreal metalscene goed kan waarderen: (Ion Dissonance, (the) Plasmarifle, Beneath The Massacre.) |
|
quote: En die staat ook al in het rijtje fijne bands op het Never say Die-tour@Tivoli,16nov. =) |
|
quote:hehe, weet zeker dat je die vet gaat vinden, ik heb nu eenmaal gewoon een gewldige smaak kwa muziek, ik wordt er soms zelf wel eens moe van dat ik zoveel vette muziek ken.. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Vet GAAT vinden?Ik vind het al lang vet! Moe van jezelf worden ach tjaa....wil je een lekker lik-stokje? =) |
|
quote:we mogen het daar niet over hebben van pausmobiel! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dus jij verstaat over een lik-stokje een Chupa-Chups? =) |
|
quote: =) |
|
*error* Um Dispiced Icon =) |
|
quote: =) |
|
straks vind pausmobiel je gemeen joh, lol! de jongen heeft het toch al zo zwaar. Fuck the world and fuck you |
|
God alle jezus nog an toe.Loop te kloten hier. =) |
|
quote:alles went, zelfs klieren op zm! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sorry luitjes! =) |
|
Je loopt te quoten bedoel je ? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
NOg meer luitjes uit de buurt van AmsterFdam die naar Never Say Die tour gaat,16nov.Tivoli? =) |
|
Day Of Mourning, zo heet de nieuwe plaat van Despised Icon. En weer hebben ze me weten te verassen. Death-grind zoals het hoort: smerig, snel en lomp. De nadruk ligt deze keer wat minder op de -core. Voor de liefhebbers, oordeelt u zelf: luistertip: MVP http://www.myspace.com/despisedicon [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 30-09-2009 17:53] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Niemand? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
De nadruk ligt wat minder op de -core? Als mijn oren kunnen horen ligt het juist wat meer op de core. De techniek iets minder naar voren (hoewel het zeker zijn momenten heeft), het geheel klinkt veel zwaarder en lomper. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Jij bent hier de recensist Ik vind het juist mega technisch (de riffs en de drums ). Breakdowns zijn er uiteraard ook (gelukkig maar), maar toch vind ik het meer death-grind georiƫnteerd. Fijne plaat, mokerhard Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Recensent, maar je mag me Ben noemen als je wilt En goed, met dat in het hoofd ga ik nog een paar maal luisteren. Voorlopig blijf ik bij mijn oordeel Maar inderdaad, daar zijn we het in ieder geval over eens: mokerharde plaat. Despised Icon levert keer op keer een fantastisch album af. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |