IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : prepare for the sikkest band on earth
Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 03-12-2001 19:19 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

And that band is: Sadistik Exekution!!! . Tenminste dat vinden hun en ik vind ze ook wel extreem. Tijdens concert in Nederland jaar of 5 geleden eindigde het concert als volgt: Gitarist sprong in de pit om een gast te beuken. Zanger en bassist gingen bier drinken en alleen de drummer drumde nog min of meer. Dat vind ik wel grappig en past ook wel goed bij de muziek. Hun imago blijkt dus wel te kloppen. Nog voorbeeldje. Bassist knokpartij; hij arm gebroken, andere gast was er erger aan toe... PURE HUMOR

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-12-2001 19:44 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 19:19 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
And that band is: Sadistik Exekution!! Tenminste dat vinden hun en ik vind ze ook wel extreem. Tijdens concert in Nederland jaar of 5 geleden eindigde het concert als volgt: Gitarist sprong in de pit om een gast te beuken. Zanger en bassist gingen bier drinken en alleen de drummer drumde nog min of meer. Dat vind ik wel grappig en past ook wel goed bij de muziek. Hun imago blijkt dus wel te kloppen. Nog voorbeeldje. Bassist knokpartij; hij arm gebroken, andere gast was er erger aan toe... PURE HUMOR

ehm ja doet mij een heel klein beetje aan slipknot denken dat knokken en beuken dan *grin*

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 03-12-2001 19:53 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

kom je nu pas met die band opdraven?

jezus.... het is wel ERG "underground" hier

Heaven, once so proud, look as it comes down

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-12-2001 20:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ah joh, alles op z'n tijd hoor. Niet iedereen komt in hetzelfde tempo bij de underground aan. Wat probeer je eigenlijk duidelijk te maken?

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 03-12-2001 20:10 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 19:19 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
And that band is: Sadistik Exekution!!! . Tenminste dat vinden hun en ik vind ze ook wel extreem. Tijdens concert in Nederland jaar of 5 geleden eindigde het concert als volgt: Gitarist sprong in de pit om een gast te beuken. Zanger en bassist gingen bier drinken en alleen de drummer drumde nog min of meer. Dat vind ik wel grappig en past ook wel goed bij de muziek. Hun imago blijkt dus wel te kloppen. Nog voorbeeldje. Bassist knokpartij; hij arm gebroken, andere gast was er erger aan toe... PURE HUMOR

Ook nog iets te melden dat we nog niet weten?

SCUM FUCK

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 03-12-2001 20:55 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

iedereen leert nieuwe bands kenne... dus laat hem, als jullie jezelf zo underground of true en alles vinde... zeer fijn, maar ga niet op andere zeiken...
sorry als het oftopic was

[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 03-12-2001 21:00]

kakker
Usericon van kakker
Posted 03-12-2001 21:08 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

Ja VUIG!! Allemaal slomme duikelaars hier!! Even een stukje quoten uit een review van Aardschok!! hahahahaha

Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-12-2001 21:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 21:08 schreef kakker het volgende:
Ja VUIG!! Allemaal slomme duikelaars hier!! Even een stukje quoten uit een review van Aardschok!! hahahahaha

hmmmm lees jij Aars-schok? hmmm....

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2001 21:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 21:08 schreef kakker het volgende:

Allemaal slome duikelaars, dus JIJ ook

Rectum Lobotomy
Posted 04-12-2001 18:17 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Hoezo je bent wel een beetje laat?????
Ik ken die band al een paar jaar.
En wat ik er mee wil zeggen; wie kent het en wie vind het goed. Ik was benieuwd of die stijl een beetje in de smaaak viel hiero.

Rectum Lobotomy
Posted 04-12-2001 18:18 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Vuig en Kakker; What the fuck willen jullie nou eigenlijk???

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 04-12-2001 18:44 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Provoceren.

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 04-12-2001 20:31 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

klinkt leuk

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-12-2001 21:49 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Even hun vriendjes en vriendinnetjes van de plaatselijke knikkerclub imponeren ?

Ik, Wil Schuurman

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-12-2001 22:06 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Wie kent het verhaal niet van Sid Vicous (vergeef me enige spelfout) die een reporter van één of ander magaziene als P-magazine, Che, Joepie, Dag Allemaal, allé dwaas blad dus, die aan het zagen was voor een interview. Wel het ging als volgt:
- Voor het optreden van de Sex Pistols, Sid ook naar binnen aan het wandelen, waggelen, of hoe je het ook noemt.
- Reporter gaat op Sid af, vraagt:"Mag ik een interview voor magazine "x"?"
- Sid parmantig, "NEEN"
- Reporter "alstublieft, u verschijnt in..."
- Sid "Neen"
- Reporter "Toe,....."
Reactie Sid, begint gewoon te motten op die fucking reporter te motten.
- reactie Johny Rotten, zeg Sid, wanneer je daar klaar bent, kun je dan ook een beetje komen spelen ook als het u belieft.
- reactie Sid: Nog een klein momentje, nog effe bezig.

Uw dienaar
Beli

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-12-2001 22:32 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

vin sadistische executie niet eg super...als ut dan hard en extreem moet pleur dan Brodequin in den cdspeler...

Suck my piss

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 11-12-2001 17:30 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2001 22:32 schreef skullfuck het volgende:
vin sadistische executie niet eg super...als ut dan hard en extreem moet pleur dan Brodequin in den cdspeler...

of inhume, pyaemia, disavowed, severe torture

Trieste gast

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 11-12-2001 17:39 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik vinnut ook nie wat...

Maar da verhaal over dat optreden dat mag ik wel...

Contact met het publiek, zeg maar

Dit slaat nergens op.

Rectum Lobotomy
Posted 11-12-2001 18:55 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

het gaat er ook niet alleen maar om hoe hard en snel ze zijn, ook om het 'gevoel' erachter. Net zoals die 'true' black metal, als je het niet 'snapt' of 'voelt' schijt je op die muziek omdat het 'nix' voorsteld. daarom vind ik SADEX wel cool en die bovengenoemde bandjes niet.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com