|
Auteur: |
|
|
quote: ehm ja doet mij een heel klein beetje aan slipknot denken dat knokken en beuken dan *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
kom je nu pas met die band opdraven? jezus.... het is wel ERG "underground" hier Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ah joh, alles op z'n tijd hoor. Niet iedereen komt in hetzelfde tempo bij de underground aan. Wat probeer je eigenlijk duidelijk te maken? |
|
quote: Ook nog iets te melden dat we nog niet weten? SCUM FUCK |
|
iedereen leert nieuwe bands kenne... dus laat hem, als jullie jezelf zo underground of true en alles vinde... zeer fijn, maar ga niet op andere zeiken... sorry als het oftopic was [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 03-12-2001 21:00] |
|
Ja VUIG!! Allemaal slomme duikelaars hier!! Even een stukje quoten uit een review van Aardschok!! hahahahaha Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: hmmmm lees jij Aars-schok? hmmm.... |
|
quote: Allemaal slome duikelaars, dus JIJ ook |
|
Hoezo je bent wel een beetje laat????? Ik ken die band al een paar jaar. En wat ik er mee wil zeggen; wie kent het en wie vind het goed. Ik was benieuwd of die stijl een beetje in de smaaak viel hiero. |
|
Vuig en Kakker; What the fuck willen jullie nou eigenlijk??? |
|
Provoceren. |
|
klinkt leuk "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Even hun vriendjes en vriendinnetjes van de plaatselijke knikkerclub imponeren ? Ik, Wil Schuurman |
|
Wie kent het verhaal niet van Sid Vicous (vergeef me enige spelfout) die een reporter van één of ander magaziene als P-magazine, Che, Joepie, Dag Allemaal, allé dwaas blad dus, die aan het zagen was voor een interview. Wel het ging als volgt: - Voor het optreden van de Sex Pistols, Sid ook naar binnen aan het wandelen, waggelen, of hoe je het ook noemt. - Reporter gaat op Sid af, vraagt:"Mag ik een interview voor magazine "x"?" - Sid parmantig, "NEEN" - Reporter "alstublieft, u verschijnt in..." - Sid "Neen" - Reporter "Toe,....." Reactie Sid, begint gewoon te motten op die fucking reporter te motten. - reactie Johny Rotten, zeg Sid, wanneer je daar klaar bent, kun je dan ook een beetje komen spelen ook als het u belieft. - reactie Sid: Nog een klein momentje, nog effe bezig. Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
vin sadistische executie niet eg super...als ut dan hard en extreem moet pleur dan Brodequin in den cdspeler... Suck my piss |
|
quote: of inhume, pyaemia, disavowed, severe torture Trieste gast |
|
Ik vinnut ook nie wat... Maar da verhaal over dat optreden dat mag ik wel... Contact met het publiek, zeg maar Dit slaat nergens op. |
|
het gaat er ook niet alleen maar om hoe hard en snel ze zijn, ook om het 'gevoel' erachter. Net zoals die 'true' black metal, als je het niet 'snapt' of 'voelt' schijt je op die muziek omdat het 'nix' voorsteld. daarom vind ik SADEX wel cool en die bovengenoemde bandjes niet. |
Index / Heavy Metal |