|
Auteur: |
|
|
quote: als het geen kroegentocht is die dag (wat wel best mogelijk is) zal ik er zijn Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: In geval van kroegentocht...misschien nadien binnenvallen?Er is ook een metalfuif voorzien [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 08-04-2005 17:35] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Volgens mij gaat er niemand op je feestje komen Bruce Banner |
|
quote: Dat denk jij [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 08-04-2005 17:39] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Daarom postte ik het ook Bruce Banner |
|
quote: Ja...DUHU Maar omdat JIJ nu denkt dat er niemand gaat komen,wil dat niet zeggen dat dat effectief zo is,mijn beste Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
je mag die vingers ook meteen in je reet steken Bruce Banner |
|
quote: Getver,jij bent een walgelijk ventje!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
INSANITY REIGNS SUPREME??? IK ZAL ER ZIJN!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Nightshade op 10-04-2005 17:55] You will beg me to kill you!!! |
|
Dat gaat een vet feestje worden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
genres? Laat Het Heidens Vuur Nimmer Doven |
|
Ik kan het mis hebben: Slom, HC/deathcore Eveline Symphonic Orcus HC/deathcore Surtur Death/black, dit is dik de moeite INSANITY REIGNS SUPEME doom/death van wereldklasse (graaf dat ZM topic maar even op) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 10-04-2005 14:48] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Wereldklasse inderdaad de andere bands ken ik niet,maar 'k zal wel zien en horen eh You will beg me to kill you!!! |
Index / Concerten |