|
Auteur: |
|
|
Ik had het ook al op de frontpage gezet: Binnenkort gaat ZwareMetalen over naar een nieuwe en verbeterde site maar we zijn nog niet helemaal tevreden met de vormgeving hiervan. Daarom zijn we opzoek naar iemand die ons hierbij kan helpen. Bovendien zou het ook wel handig zijn om iemand erbij te hebben die ons af en toe kan bijstaan in het maken van grafische ontwerpen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het maken van banners, acties en t-shirts voor het zm-fest. We kunnen helaas geen vergoeding geven voor de werkzaamheden aangezien ZM niet zoveel inkomsten heeft. We kunnen eventueel wel op het gebied van promotie een helpende hand bieden. Dit kan interessant zijn als je professioneel ook grafisch bezig bent. Mocht je interesse hebben neem dan kontakt op via het volgende email-adres: paul.hildebrand@zwaremetalen.com [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 09-04-2005 15:51] |
|
Je kunt Paul het beste ff mailen op het adres wat daar staat, hij kijkt hier namelijk niet dagelijks. |
|
Als je interesse hebt stuur dan gelijk wat voorbeelden van wat je al eerder gemaakt heb mee (links mogen natuurlijk ook). |
|
is het echt een complete re-style van de site incl. huisstijl? Of is het een beetje aanpassen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zit inderdaad te denken aan restyle van ZM. Dat mag wat mij betreft best ver gaan, maar functioneel en niet al te zwaar (grafisch dan) zijn wel de belangrijkste speerpunten. Ik heb hier al best een goed beeld bij hoe ik het wil hebben, maar dat ga ik hier niet helemaal neerzetten. Dat komt wel in overleg met degene die later een ontwerp gaat maken. Ook wil ik nog de header van het forum anders gaan indelen zodat er later meer functionaliteit toegevoegd kan worden en dat het allemaal meer uniform wordt. Daar heb ik ook hulp bij nodig. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 10-04-2005 23:06] |
|
Oh hey dit zou echt wel iets voor mij zijn... Ik verzuip alleen nu al in 't werk... |
|
He kim, lang niet gezien. Gaat het een beetje? |
Index / Algemeen |