|
Auteur: |
|
|
nieuwe muis scoren en deze weghoeren Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Schoonmaken. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
kijk s bij de muisinstellingen van windows of je er iets kunt veranderen. |
|
quote: Hele goede; waarschijnlijk even voorzichtig open schroeven (niet ondersteboven) en dan met nagel of schreovendraaiertje even de vuilresten op het gedeelte waar het balletje uitkomt verwijderen, en hop, als nieuw (zuinige Nederlanders ja, en wat dan nog)... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
klinkt alsof je gewoon verkeerd hebt ingesteld. Ik kan ook instellen dat ik met scrollwheel paginas heen en weer blader en dergelijke. |
|
quote: Precies ja! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Nou, heel gaaf allemaal, maar het ligt dus niet aan de muisinstellingen. Waarschjnlijk aan het signaal of iets dergelijks. Of er zit natuurlijk een virus op. Subtiel kamerolifantje |
|
Geef eerst eens wat info over wat voor een muis het is. |
|
het is een thrust optical muis. en het probleem is niet dat de scroll niks meer doet, maar dattie het verkeerde doet. wisselen van pagina ipv scrollen dus respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Precies niet nee, het gaat hier over een wieltje en niet over het balletje NIW, het kan idd zijn dat het is ingesteld is als scroll pagina. Als dit niet zo is, dan zal dat ding wel aan gort zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Trust? Dat is een klote merk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
thrust is zowiezo bagger spul natuurlijk. maar hmz |
|
dat lijkt me evident respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Verval en ik hebben een fototoestel ervan, kloteding. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Never trust Thrust respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
idd. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat kan echt alleen maar aan de instellingen liggen. Als een muis kapot is, doet-ie helemaal niks meer. Maar een muis kan niet zelf ineens andere dingen gaan verzinnen... Dus ik zou even alle instellingen nalopen: De muisinstellingen in het configuratiescherm, maar ook de instellingen van (Internet) Explorer en zo, want ik zou uit mijn hoofd niet weten waar je dat precies zou moeten instellen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
pffff echte mannen gebruiken gewoon het keyboard. And my marlboro light |
|
quote: Hehe quote van Ron van Displeased: "Een Trust scanner? Dan kan je 't plaatje beter natekenen..." Zenial |
|
quote: YEAH ALT TAB IS THE WAY! |
|
Heb je alleen zo weinig aan als je wilt scrollen... Zenial |
|
spatiebalk , gebruik 't al jaren om te scrollen ipv muiswieltje Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Laat maar, iets met tsja... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-11-2011 21:40] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het komt wel goed Wim. |
Index / Algemeen |