Heiden |
Postheiden |
|
|
|
Posted 17-07-2005 10:13 by Heiden |
|
|
Vrijdagavond speelden ze in Kerkrade, ik moest jammer genoeg werken tot 11 uur. Maar na mijn werk ben ik nog even in die kroeg gaan kijken. Het was leuk om Fabrice weer te zien na 10 jaar, hij is nog net zo gek als toen. Pascal had een blauw oog opgelopen bij een crowdsurf-actie. Het schijnt behoorlijk bruut te zijn geweest. De volgende Rancor show ga ik zeker bijwonen. Midden jaren 90 heb ik op een paar na elke show van ze gezien, we waren echt de groupies, altijd gewelddadige pits bouwen terwijl de rest van de zaal niet goed wist wat ze overkwam, pure metal met geen greintje hardcore en een drumcomputer. Een waar fenomeen toendertijd. Ik heb nog de vellen beslagen in een metalcorebandje met Pascal en Michel en twee andere gasten een jaar of twee voor Rancor. Manhunt heette het, één optreden gegeven op oudejaarsavond 1992 op een fuif bij vrienden. Ik was zo zat dat ik mijn drumstel voor geen meter wist te raken. Mijn nogal andere opvattingen over drankgebruik heeft er ook toe geleid dat ik toen uit dat bandje ben gestapt, zonder verdere vijandigheden ofzo. Maar Rancor is zeker een heerschende band.
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.
|