|
Auteur: |
|
|
www.guerrilla-metal.com www.stealsessions.nl www.portall.net Waar: De Klos Waar??: Emmeloord Entree: 5,00 euro Pils: 1,10 euro www.de-klos.nl |
|
Mmmh, een erg frietig feestje! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Je bedoelt een patat-tig feestje |
|
quote: Nee, watn dan zou het een gayfeest zijn geweest. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Emmeloord is the place to be!! Maar op metal gebied Meestal komen er niet meer dan 20 mensen op af! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nee, ik ga hier niet op happen. |
|
quote: Ik heb uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat er een Enschede-delegatie komt ter grootte van het aantal dat jij nu noemt. Anyway, zijn er nog mensen van plan te komen ondanks het feit dat Emmeloord in the-middle-of-niks ligt? Wordt tijd dat er eens een NS station wordt neergeplant. |
|
quote: station.. ja geloof in 2010, maar dat is al zo vaak uitgestelt. zou op de route van amsterdam naar groningen komen (hsl) maar die plannen zijn ook nog steeds niet rond geloof ik. Maar goed dan ook dat die afgevaardigden van enschede komen want anders draait de klos mooi verlies [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 02-05-2005 17:21] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
"Daar krijgen we subsidie voor", zeggen we dan. Uiteraard wordt alle winst die we maken snel weggemoffeld. |
|
quote: hehe.. idd. ben echt al jaren niet meer in de klos geweest. maar volgens Merijn mis ik niets Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Tsss, en ondertussen er wel elk weekend zijn, het onderdeurtje, hehe. Misschien dat je niet zo mag en dat ie niet wil dat je komt. Ik zou hem als ik jou was gewoon verrassen met je aanwezigheid komende zaterdag. Eens zien wat voor praatjes hij dan heeft. |
|
quote:wie weet. ben toch nog wel ff in Emmeloord.. moederdag he! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Je moeder! Tot zaterdag. [Dit bericht is gewijzigd door The Concrete Mixer op 05-05-2005 3:16] |
|
Steal Sessions!!! |
|
waarschijnlijk ga ik het morgen niet halen.. de griep heeft me in de houtgreep Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gister toch nog ff geweest. Druk zeg! De eerste band vond ik echt zwaar klote. Alleen op het laatst dat ze het begin van een slayer nummer speelden kwam de zaal los en toen stopten ze er al weer mee. Veel te nu metal achtig, geen enkel spoortje van techniek te bespeuren en super eenvoudig en dus saai. 2e band was wel grappig. Een band die oude popnummers in een metal jasje hebben gestoken. Sommige nummers die ik herkende zoals Painted black en little green bag vond ik erg leuk. Andere nummers die ik niet herkende vond ik een beetje saai, maar dat zal wel aan mij liggen. Het zette in iedergeval wel sfeer in de tent. 3e band Jezus wat een kutstem heeft die zanger zeg. De 2e zanger overstemde de boel en het klonk dus voor geen meter. Het geluid vond ik erg mat en we zijn dus ook vroegtijdig naar huis gegaan. :tiep faut: [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-05-2005 12:34] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Oeioeioei. Jij mag wel eens flink wat aan je muziekgeschiedenis gaan doen als: 1) Dat de enige nummers waren die je herkende (of je hebt ze natuurlijk gewoon in het persbericht gelezen) 2) Als je niet eens weet hoe je titels schrijft. Verder vond ik de eerste band zeer zeker een goede band, niet elke band is natuurlijk Dillinger Escape Plan. Ben benieuwd of ze de Metal Battle finale winnen eind mei. SS heerschte de ballen uit iedereens broek, althans bij degene die de nummers wel kenden. Guerrilla is zelfs zonder bassist een wereldband -met een werelddrummer- . |
|
quote: Persbericht Ik denk dat mijn muziekgeschiedenis erg groot is, maar ik zie niet echt een reden om alle nummers op te gaan noemen die ze gespeeld hebben. ik noemde alleen de nummers die ik persoonlijk ook het leukste vind. quote: oepsie.. zie het nu pas quote: Het is maar net wat voor eisen je aan muziek stelt. En iedereen zo zijn eigen smaak en daar valt gelukkig niet aan te twisten. quote:zeker quote:drummer was zeker ok! Ik moet zeggen, dat ik het geluid van de Klos wel erg ok. vond. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-05-2005 12:38] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
Index / Concerten |