|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Even uit mijn collectie, in het kort: Scorn - Vae Solis cd 1991. Toen nog industrial. Scorn - Colossus cd 1993. Ook nog industrial, maar een stuk rustiger. Scorn - Evanescence cd 1994. Wederom rustiger, maar wel zwevender. Sfeervol album naar mijn mening. Scorn - Ellipsis cd 1995. Remix-album (o.a. Meat Beat Manifesto, Coil, Laswell, Autechre) van Scorn nummers. Zitten paar interessante uitvoeringen bij. Scorn - Gyral cd 1995. Hier gaat Mick Harris alleen verder. Zwaar,log en traag. Scorn - Logghi Barogghi cd 1996. Tempo gaat hier weer iets vlotter en minder zwaar. Drum&bass komt ook om de hoek kijken. Iets teveel geneuzel naar mijn smaak. Naar mijn mening wordt Scorn vanaf hier minder. Scorn - White Irises Blind cd 1997. Remix-album van oudere werk. Scorn - Deliverance cd 1997. Remix-album van oudere werk (ook). Scorn - zAndEr cd 1997. Je kent het. Ik vind het persoonlijk een minder album. Scorn - Anamnesis - Rarities 1994-1997 cd 1999 Weer wat remixen van ouder werk. Scorn - Governor cd 2002. Saai en vervelend geneuzel. Niet aan mij besteed. Drumcomputer domineert te veel naar mijn smaak. (De genoemde genres zijn zo door mij ervaren. Het kan zijn dat iemand anders het in een totaal ander genre plaatst.) Van Lull heb ik trouwens nog een album te koop (Lull - Journey Through Underworlds). Het is dark ambient. En, nu ik toch bezig ben, van Scorn nog drie albums: Scorn - White Irises Blind Scorn - Deliverance Scorn - zAndEr |
|
Ik vind zijn drumwerk bij Napalm Death (m.n. Harmony Corruption) bijzonder aanstekelijk. Eentje die ik zeer typerend vind voor "early-90's DM". Over zijn talloze projectjes heb ik eerder gelezen maar ken er verder niks van. |
|
quote: Schitterende plaat met een heerlijk vet geluid; ze wilden qua productie trouwens Leprosy evenaren want imo niet gelukt is desalniettemin een klasseplaat! quote: Zeer grappig dat een grindcore drummer miersofte ambient maakt trouwens; exxxtreem uiterste... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-04-2005 23:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die plaat klinkt anders veel en veel bruter als Leprosy. Ik vind leprosy helemaal niet zo geweldig klinken. Of ligt dat aan het feit dat ik die op lp had en die ND op cd? Die andere producten ken ik niet van de beste man. Ookt niet echt iets voor mij, lijkt me. Als drummer vond ik 'em niet zo bijster goed, live al helemaal niet. Ik had altijd het idee, dat hij maar wat deed op up-tempo stukken. Gewoon "zo snel mogelijk". Maar dat had natuurlijk ook wel weer zijn charme. |
|
quote: Thx Nu heb ik in ieder geval wat aanknopingspunten. Ik wil dat Lull album wel van je kopen trouwens, ik mail morgen wel even, in het heldere daglicht... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wanneer ga jij het daglicht zien? |
|
quote: Z'n hiphop dub shit is langzaam maar wel erg "bruut pompen". Vooral gaaf in een asobak met te veel subwoofers. *woef* *woef* Np scorn - live from birmingham Edit; ik heb nummers van Lull op een verzamel cd ergens. Wist niet dat het 'em was. kut ypo0 [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-10-2006 15:01] Suck my piss |
|
van z'n webschijt; GONE FISHING FOR GOOD....? Iemand info? Suck my piss |
|
Niet op letten hehe ... |
|
Ik kan beter naar wat muziek luisteren indeed. Suck my piss |
|
De platen met Nik Bullen zijn trouwens de beste. |
|
Heb al een track van het nieuwe album gehoord en hij wordt vet! |
|
ik luister nu naar de governor ep die kicks en die low end basssssssssssssssssssss BOM BOM TJAK WOOEEEEF)))))))))))))))))))) IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Stealth = voor mij een hoogte punt start fire bla die bla kon mij totaal niet boeien verder draai ik Gravel Bed en In The Margins / Pin Down erg graag Dit zou ik graag over een vette PA horen Die kicks op je borst IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Die probeer ik eens dan. |
|
Ik heb 'Cold Summer' van Lull, werkt hij hier niet samen met de gitarist van Old Lady Drivers? Duistere soundscape muziek, om 'lekker' bij weg te dromen. Van Scorn heb ik 'Logghi Barogghi' en 'Zander'. Nogal monotoom. Dan kan ik Painkiller ook wel aanraden, z'n samenwerking met John Zorn en Bill Laswell; dub/soundscape-toestanden. Staat Mick Harris trouwens niet zo'n beetje geboekstaafd als één van de eerste blastbeat-drummers, of sla ik de bal hier volledig mis? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik vind het maar een stomme Lull. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"Vae Solis" staat hier nu voor het eerst aan. Ik weet het niet hoor. Ik hoor er persoonlijk vooral tough guy zooi in. Edit: Ah, later wordt het leuker. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 10-07-2012 18:40] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak |
|
quote:NP (edit: bevalt mij helemaal niet. Ik denk dat die te hiphop klinkt en dan met name de 'drum') quote:Die probeer ik dan ook eens. 1991 industrial, zie ik hierboven staan. 91, dus meer electroindustrialachtig? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 20-09-2012 1:55] |
|
Naar aanleiding van het grindcore topic een beetje gaan zoeken. Ik weet het niet... |
|
Muziek om begaaid bij te zijn. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Lekker hoor. Ik kom vaak niet verder dan Dave Clarke en Venetian Snares wat deze tak van sport betreft. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |